7 września 2020
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego "Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”"
Znak postępowania: ZP.272.6.2020
Mrągowo; dnia 07.09.2020r.
ZAPYTANIE CENOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 Euro
W związku z prowadzonym na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1843 z późn. zm.) postępowaniem p.n.:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”
w którym mają zastosowanie zapisy ZARZĄDZENIE Nr 22/2014 Starosty Mrągowskiego z dnia 29 września 2014r. w sprawie ustalenia zasad postępowania o zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, Starostwo Powiatowe w Mrągowie zaprasza do złożenia oferty cenowej.
ZAMAWIAJĄCY
Powiat Mrągowski
ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-662 ; Regon 510742511
tel. 89 741 01 50; fax. 89 741 72 75
e-mail: sekretariat@powiat.mragowo.pl
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 - Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej , Działanie 4.2 - Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego polegającej na nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, organizacji, koordynacji i rozliczeniu wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym (60-miesięcy) na zadaniu pn. „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”. - Obowiązki Inspektora nadzoru.
Inspektor nadzoru jest zobowiązany wykonywać swoje obowiązki w zakresie wszystkich niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania branż zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) oraz będzie ponosił odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym.
Do obowiązków INSPEKTORA NADZORU należeć będzie w szczególności:- Zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.):
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej- w ramach zawartej z wykonawcą robót budowlanych umową, a także zgodnie z wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami instytucji dotyczącymi realizacji budowy;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;-sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy;
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót polecenia usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
- Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, umowy na wykonanie robót budowlanych wraz załącznikami oraz kosztorysu ofertowego.
- Sprawdzenie umowy na roboty budowlane, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, oraz zapoznanie się z terenem budowy, jego uzbrojeniem i istniejącym zabudowaniem.
- Poinformowanie Zamawiającego o zauważonych wadach dokumentacji projektowej, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji, oraz zalecania działań zaradczych.
- Przygotowanie terenu budowy do przekazania Wykonawcy robót.
- Uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy.
- Systematyczne monitorowanie postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną.
- Sprawdzanie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę prac budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do ich prowadzenia.
- Sprawdzanie formy zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców osób wykonujących prace na placu budowy
- Sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane Umową na roboty budowlane.
- Sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu.
- Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót poprzez dokonywanie obmiaru wykonanych robót, kontrolowanie bieżące rozliczenia budowy, zatwierdzenie pod względem merytorycznym i rzeczowym faktur.
- Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności.
- Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnej zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń czy technologii
- Sprawdzenie posiadania poprzez Wykonawcę robót, odpowiednich dokumentów, /uprawnień, atestów wyników badań itp./ dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń oraz zlecania Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości.
- Wystawianie świadectw przeprowadzenia prób lub uznawanie świadectwa wystawionych przez wykonawcę prac budowlanych.
- Poinformowanie Zamawiającego o uchybieniach lub wadach w dokumentacji projektowej, wyjaśnienie ich z autorem dokumentacji projektowej, oraz egzekwowanie bieżącego nanoszenia zmian i sprostowań w dokumentacji projektowej.
- W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w dniu podpisania umowy z Wykonawcą Robót dodatkowych robót Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do weryfikacji i ewentualnego zaakceptowania protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych .
- Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
- Stawianie się, na wezwanie Zamawiającego (telefon lub e-mail), na placu budowy w czasie …… godzin od momentu powiadomienia(czas zgodny z deklaracją w Ofercie).
- Uczestniczenie w odbiorze końcowym i podpisanie protokołu z odbioru końcowego.
- Dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem usterek.
- W okresie rękojmi i gwarancji udział w pracach komisji przeglądów, realizacja ustaleń protokołów usterkowych i odbiór robót poprawkowych.
- Uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w kontrolach wynikających z nadzorowanych robót budowlanych w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020.
- Zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.):
- Przedmiotem robót budowlanych jest budowa pomostu rekreacyjnego (w kształcie odwróconej litery „U” z barierkami linowymi i kładką kajakową), drewnianego, o całkowitej długości ok. 48,5 m i powierzchni pokładu 149,36 m2, osadzonego na palach żelbetowych (beton C20/25, stal 6#12 i Ø6 co 20cm) w osłonie z rur stalowych o średnicy 21,9 cm (wbijanych w dno jeziora na głębokość minimum 350cm) do których przyspawany będzie ruszt stalowy. Do rusztu stalowego pomostu mocowane będą dźwigary drewniane 12,0x14,0 cm jako belki podłużne. Poszycie pomostu z desek pomostowych ryflowanych grubości 5,0 cm czterostronnie struganych. Barierki zabezpieczające wykonane ze słupków drewnianych H=1,20 cm – 10 szt. i linki zabezpieczającej L=3,5 m – 12 szt. Wszystkie elementy drewniane wykonane będą z drewna modrzewiowego impregnowanego ciśnieniowo (wgłębnie). Wyposażenie pomostu : drabinki zejściowe basenowe ze stali nierdzewne j- 3 szt. (miejsce montażu wskaże Zamawiający na etapie budowy), pachołki cumownicze – 4 szt., wieszak wyposażony w koło ratunkowe z linką – 1 szt. W ramach przedmiotowego zadania, wykonawca robót budowlanych w szczególności będzie musiał: a) zdemontować i zutylizować, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j Dz.U. 2020 poz. 797) istniejący, stary pomost drewniany o powierzchni ok. 44,32 m2 wraz z wyrwaniem z dna jeziora istniejących pali – 14 szt., b) umocnić brzeg jeziora w sąsiedztwie nowego pomostu, c) zapewnić obsługę geodezyjną i wykonawstwo operatu powykonawczego. Przedmiotowy pomost zlokalizowany ma być na akwenie Jezioro Probarskie (dz. nr 396 obr. Probark), na wysokości działek nr ewid. 194/2 i 194/6 obr. Kosewo, gmina Mrągowo. Wszystkie prace budowlane wykonywane będą zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem i pozostałymi dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego SIWZ. Dokumentacja budowlano-techniczna dotycząca budowy pomostu w miejscowości Kosewo dostępna jest na stronie https://www.bip.powiat.mragowo.pl/a,7461,powiat-mragowski-budowa-ogolnodostepnego-pomostu-rekreacyjnego-w-miejscowosci-kosewo , w załącznikach do przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Przekazanie placu budowy dla Wykonawcy robót budowlanych nastąpi w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, ale nie wcześniej niż na przełomie III i IV kwartału 2020r.
Wypłata wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Mrągowskiego na lata 2020-2030, nastąpi w roku budżetowym 2021.
Roboty budowlane objęte nadzorem wykonywać będzie firma :
„AKWEDUKT” Inżynieria Wodna i Lądowa
Adrian Sadowski
Marcinkowo 106E ; 11-700 Mrągowo
Za cenę brutto: 194 000,00 zł
Okres gwarancji: 60 miesięcy
Zakończenie robót budowlanych – zgodnie z umową - maksymalnie do dnia 31.03.2021r.
- Przedmiot zamówienia:
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – w dniu podpisania umowy
Zakończenie - w dniu rozliczenia inwestycji i przyjęcia majątku na stan powiatu - po zakończeniu robót budowlanych. - Wymagania stawiane Wykonawcom (WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania zdolności technicznej - kadry technicznej tj.- Inspektor nadzoru musi posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy będącej przedmiotem zamówienia bądź też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla budowy będącej w zakresie nadzoru.
- Inspektor Nadzoru musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego.
- DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty zawierającej następujące dokumenty:- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień w zakresie objętym zamówieniem (zgodnie z wymaganiami Rozdział III) ;
- aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego Jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą w/w dokumentów lub będą one niepełne Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia. W przypadku, gdy Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie uzupełni brakujących dokumentów lub nie złożył wyjaśnień dotyczących dokumentów, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, ponieważ treść oferty Wykonawcy nie odpowiada treści zaproszenia.
- MIEJSCE, TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert: 11.09.2020r. do godz. 09:00
Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo ; sekretariat pok. 15 lub e-mail: sekretariat@powiat.mragowo.pl
Forma składania ofert :
Oferta może zostać złożona :- w formie papierowej i przesłana za pośrednictwem poczty, kurierem albo dostarczona osobiście pod w/w adres ,
- w formie elektronicznej polegającej na przesłaniu scanu wypełnionej i podpisanej oferty za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres e-mail (oryginał oferty będzie musiał być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej).
Oferty składane w formie elektronicznej, w tytule e-maila, muszą posiadać taki sam opis jak koperty składane w formie papierowej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. - OCENA OFERT
- Kryteria oceny ofert
CENA – waga (znaczenie) 60%
CZAS STAWIENIA SIĘ NA PLACU BUDOWY – waga (znaczenie) 40 %
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert, wg poniższego opisu:- Cena - waga kryterium – 60 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów. Pozostałym ofertom przyznana zostanie punktacja na podstawie wzoru:
, gdzie:
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,
Cb - cena oferty badanej,
60% - waga (znaczenie) kryterium - Czas stawienia się na placu budowy - waga kryterium – 40 %
Maksymalna liczba punktów jaką oferta może uzyskać w tym kryterium wynosi 40 punktów.
Poszczególnym ofertom przyznana zostanie punktacja na podstawie wzoru:
T = Tb x 40% , gdzie:
T - ilość punktów za kryterium Czas stawienia się na placu budowy
Tb - ilość punktów przeliczeniowych za deklarowany czas stawienia się na placu budowy od chwili wezwania (telefoniczne lub e-mail) przez Zamawiającego w BADANEJ ofercie:
Tb = 100 pkt przeliczeniowych - czas stawienia się na budowie do 24 godz. włącznie ;
Tb = 50 pkt przeliczeniowych - czas stawienia się na budowie od 25 do 48 godz. włącznie ;
Tb = 0 pkt przeliczeniowych - czas stawienia się na budowie powyżej 49 godz. włącznie
40% - waga (znaczenie) kryterium
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie czas stawienia się placu budowy od chwili wezwania (telefoniczne lub e-mail) przez Zamawiającego inny 24 lub 48 godzin to w trakcie oceny oferty Zamawiający przyzna jej mniejszą ilość punktów przeliczeniowych przysługującą za konkretne okresy graniczne, w których znajdzie się podany czas stawiennictwa. Oferta zawierająca propozycję stawienia się placu budowy od chwili wezwania (telefoniczne lub e-mail) przez Zamawiającego w czasie dłuższym niż 72 godziny zostanie odrzucona. - Cena - waga kryterium – 60 %
- . Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium „Cena” i kryterium „Termin wykonania”, Zamawiający obliczy wg następującego wzoru:
P = C+T
P - łączna ilość przyznanych punktów;
C - punkty przyznane w kryterium „Cena”
T - punkty przyznane w kryterium „Czas stawienia się na placu budowy”
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu otrzyma najwyższą ilość punktów.
- Kryteria oceny ofert
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na podany w ofercie adres poczty e-mail. - INFORMACJE DODATKOWE
- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami (w dni robocze w godz. 8:00-15:00) :
W sprawach merytorycznych :
p. Ewa Szulc-Wiśniewska – Gł. Specjalista ; tel. 89 741 01 61; e-mail: e.szulc-wisniewska@powiat.mragowo.pl
W sprawach związanych z procedurami zapytania cenowego:
p. Ryszard Kraszewski – Gł. Specjalista ; tel. 89 741 01 66; e-mail: r.kraszewski@powiat.mragowo.pl - Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie cenowe bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.
- Niniejsze Zapytanie cenowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiekolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami (w dni robocze w godz. 8:00-15:00) :
- KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO", informuję, że:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A,
- Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych e-mail: iod@powiat.mragowo.pl ,
- Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania, prowadzonego w trybie zapytania cenowego pn., „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo” o udzielenie zamówienia publicznego,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1764 t.j.),
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono postępowania o udzielenie zamówienia ,
- Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3,
- Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- ZAŁACZNIKI :
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy z załącznikiem
- Załącznik nr 2 – „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone… etc.”
Załączniki w wersji elektronicznej
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 Euro (PDF, 479.9 KB)
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 Euro (DOC, 227.5 KB)
Załącznik nr 1 do Zapytania cenowego z dn. 07.09.2020r. (DOC, 55 KB)
"Formularz ofertowy"
Załącznik nr 2 do Zapytania Cenowego znak ZP.272.6.2020 (DOC, 202.5 KB)
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego pn. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści ZAPYTANIA CENOWEGO (pytania z dnia 08.09.2020r.)
Znak pisma: ZP.272.6.1.2020
Mrągowo; dnia 09.09.2020r.
Do wszystkich Wykonawców
Dotyczy: Wyjaśnienia w sprawie Zapytania cenowego znak ZP.272.6.2020 z dnia 07.09.2020r. o udzielenie zamówienie publiczne prowadzonego na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1843 z późn. zm.) p.n.:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 - Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej , Działanie 4.2 - Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.
ogłoszonego na stronie www.bip.powiat.mragowo.pl dnia 07.09.2020r.
Wyjaśnienia 1
Powiat Mrągowski informuje, że w ramach prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne jw. wpłynęło zapytanie od wykonawcy, której treść przedstawiamy poniżej wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego.
Pytanie 1
W związku z tym, że zakres inwestycji obejmuje m.in. budowę pomostu oraz umocnienie brzegu jeziora, czy Wykonawca nie powinien dysponować również osobą wykonującą nadzór inwestorski w zakresie branży mostowej i hydrotechnicznej? Według Ustawy Prawo Budowlane wymagane jest, aby inspektor posiadał uprawnienia w specjalności odpowiadającej rodzajowi prowadzonych robót.
ODPOWIEDŹ : NIE. Kategoria obiektu budowlanego: VIII
Otrzymują:
- Wykonawca, który zażądał wyjaśnień (drogą elektroniczną)
- Wyjaśnienia zostają opublikowane na stronie www.bip.powiat.mragowo.pl
Załączniki w wersji elektronicznej
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści ZAPYTANIA CENOWEGO (pytania z dnia 08.09.2020r.) (PDF, 38.5 KB)
Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści ZAPYTANIA CENOWEGO (pytania z dnia 08.09.2020r.) (DOC, 172 KB)
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Znak pisma: ZP.272.6.2.2020
Mrągowo dn. 11.09.2020r.
Dotyczy : Informacja o otwarciu ofert , które zostały złożone w przetargu nieograniczonego pod nazwą : Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”
nr postępowania ZP.272.6.2020 z dnia 07.09.2020r.
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zmian.) zwanej dalej Ustawą, oraz Zarządzenia nr 22/2014 Starosty Mrągowskiego z dnia 29 września 2014r. w sprawie ustalenia zasad postępowania o zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, Zamawiający informuje co następuje:
- Do godz.09:00 dnia 11.09.2020r. do Zamawiającego wpłynęło 7 ofert (2 w zamkniętych, nieuszkodzonych kopertach oraz 5 drogą elektroniczną – e:mail)
- Dnia 11.09.2020 r. o godz. 09:15 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert.
- W przedmiotowy Zapytaniu Cenowym zostały złożone niżej wymienione oferty:
Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto (przy 23% VAT) za realizację Zamówienia w Złotych Czas stawienia się na placu budowy
1 2 3 4 1 „INWEST-BUD” mgr inż. Mariusz Piórkowski 11-400 KĘTRZYN ; Mickiewicza 2 lok. 300 4 674,00 do 24h 2 Krzysztof Krupowicz
11-710 PIECKI ; Lipowo 54 900,00 24 h 3 SK Krzysztof Szymański
87-100 TORUŃ ; ul. Konstytucji 3 maja 11/159 700,00 24 h 4 BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI Halina Landsberg
80-371 GDAŃSK ; ul. Jagiellońska 10F/915 000,00 24 h 5 VARIA Mariusz IWANOWICZ
11-001 DYWITY, Różnowo 66L7 380,00 23 h 6 Andrzej Kosecki
11-700 MRAGOWO ; Os. Mazurskie 1 /254 800,00 do 24 h 7 Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o.
10-444 OLSZTYN ; ul. Kołobrzeska 1310 947,00 od 25 do 48 h
- Wszyscy w/w Wykonawcy otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
- Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej
- Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 - Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej , Działanie 4.2 - Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.
Otrzymują :
- Wykonawcy wymienieni w pkcie „c”- drogą elektroniczną ;
- Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
- Zamawiający a/a
Załączniki w wersji elektronicznej
Informacja o otwarciu ofert z dnia 11 września 2020r. (PDF, 208 KB)
Informacja o otwarciu ofert z dnia 11 września 2020 r. (DOCX, 154 KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zmian.) zwanej dalej Ustawą, oraz Zarządzenia nr 22/2014 Starosty Mrągowskiego z dnia 29 września 2014r. w sprawie ustalenia zasad postępowania o zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, Zamawiający informuje co następuje:
W Zapytaniu cenowym prowadzonym pod nazwą :
„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kosewo”
Nr. ref. postępowania: ZP.272.6.2020 z dn. 07.09.2020r. / ogłoszenie na BIP z dn. 07.09.2020r.
- Po ocenie ofert, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale VI Zapytania Cenowego [Kryterium oceny – Cena ryczałtowa brutto za wykonanie Zamówienia– waga kryterium 60% ; Deklarowany czas stawienia się na placu budowy– waga kryterium 40%] jako najkorzystniejsza została wybrana oferta, która uzyskała największą przyznaną ilość punktów kryterium oceny t.j.
OFERTA nr 1: „INWEST-BUD” mgr inż. Mariusz Piórkowski, 11-400 KĘTRZYN ; ul. Mickiewicza 2 lok. 300
Przyznana ilość punktów - 100,00 (w tym Cena = 60,00 pkt., Czas= 40,00 pkt.) - Równocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone również n/w oferty :
OFERTA nr 2 : Krzysztof Krupowicz ; 11-710 PIECKI ; Lipowo 57
Przyznana ilość punktów - 97,00 (w tym Cena = 57,00 pkt., Czas = 40,00 pkt.)
OFERTA nr 3 : SK Krzysztof Szymański ; 87-100 TORUŃ ; ul. Konstytucji 3 maja 11/15
Przyznana ilość punktów - 68,91 (w tym Cena = 28,91 pkt., Czas = 40,00 pkt.)
OFERTA nr 4 : BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI Halina Landsberg, 80-371 GDAŃSK ; ul. Jagiellońska 10F/91
Przyznana ilość punktów - 96,09 (w tym Cena = 56,09 pkt., Czas = 40,00 pkt.)
OFERTA nr 5 : VARIA Mariusz IWANOWICZ ; 11-001 DYWITY, Różnowo 66L
Przyznana ilość punktów – 78,00 (w tym Cena = 38,00 pkt., Czas = 40,00 pkt.)
OFERTA nr 6 : Andrzej Kosecki ; 11-700 MRAGOWO; Os. Mazurskie 1 /25
Przyznana ilość punktów - 98,43 (w tym Cena = 58,43 pkt., Czas = 40,00 pkt.)
OFERTA nr 7 : Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o., 10-444 OLSZTYN ; ul. Kołobrzeska 13
Przyznana ilość punktów - 45,62 (w tym Cena = 25,62 pkt., Czas = 20,00 pkt.) - Żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona i żaden Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.
- Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 i 2 niniejszego pisma, otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
- Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 - Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej , Działanie 4.2 - Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.
Otrzymują :
- Wykonawcy wymienieni w pkcie 1 i 2 - drogą elektroniczną ;
- Strona internetowa : www.bip.powiat.mragowo.pl
- Zamawiający a/a
Załączniki w formie elektronicznej
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 25.09.2020 r. (PDF, 369.9KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 25.09.2020 r. (DOCX, 154.4 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2020-09-07 12:21 | przez: Ryszard Kraszewski / Z up. Starosty - Jerzy Bonikowski |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-09-07 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2020-09-25 13:21 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 1713 |
Rejestr zmian
- [2020-09-25 13:21:01]Izabela SadłowskaEdycja elementu
- [2020-09-11 12:50:55]Izabela SadłowskaEdycja elementu
- [2020-09-09 12:19:49]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
- [2020-09-08 10:35:16]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu