Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-25 ( Imieniny: Jarosława, Marka)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2017

Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2017

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2017.

Postępowanie o zamówienie publiczne  o wartości  szacunkowej  nie  przekraczającej  kwoty 30  000 euro prowadzone   jest , na podstawie  art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Ustawa Pzp) (Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 z późn. zm.), zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego bez stosowania Ustawy PZP

 Publikacja ogłoszenia:

  1. Nieobowiązkowe Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień  Publicznych  drogą elektroniczną znak BZP  nr  329375-2016      z  dnia 24/10/2016 r.
  2. Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Mrągowskiego  –  https://www.bip.powiat.mragowo.pl/  w  dn.  24/10/2016 r.
  3. Tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Mrągowie, od dn. 24/10/2016 r. do  dn. ….…./……/2016 r.

                Składanie ofert do dnia  :    8.11.2016 r. do  godz.   9.00
                Otwarcie ofert dnia   :          8.11.2016 r.       godz. 10.00

Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

Znak postępowania:      KM.272.2.2016

  1.  INFORMACJA O POSTEPOWANIU :
    1. Nazwa i adres zamawiającego
           Starostwo Powiatowe w Mrągowie
           ul. Królewiecka  60A  ;   11-700 Mrągowo
           NIP  742-18-43-679
           Regon  510750373                  
           zw. dalej ZAMAWIAJĄCYM
    2. Tryb udzielenia zamówienia
      1. Postępowanie o zamówienie publiczne  o wartości  szacunkowej  nie  przekraczającej  kwoty 30  000 euro prowadzone   jest, na podstawie  art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą Pzp - Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 z późn. zm.), zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP.
      2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Wykazie Istotnych Warunków Zamówienia ( w skrócie: WIWZ ), zastosowanie mają  Przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 6 800 sztuk tablic rejestracyjnych pojazdów, wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ  oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w roku 2017.
    2. Wielkość i zakres zamówienia tablic:
      1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w kompletach – 2900
      2. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w sztukach – 400
      3. Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w sztukach – 300
      4. Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) – w sztukach – 300
    3. Zamawiający informuje, że :
      1. W sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki, z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe. W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.
      2. Zamawiający zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
    5. Wymagania stawiane wykonawcy:
      1. Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w którym Wykonawca ma siedzibę) na produkcję tablic rejestracyjnych (odblaskowych) pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych,
      2. Wykonawca posiada certyfikat zgodności na oferowane tablice rejestracyjne
    6. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)        44 42 34 00-5  znaki i podobne elementy

  3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
    Zamawiający przewiduje, że wykonywanie zamówienia rozpocznie się od dnia 2 stycznia 2017 r. i będzie ono sukcesywnie realizowane do dnia 31 grudnia 2017 r.

  4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu oraz spełniający warunki określone w pkt. 3 niniejszego rozdziału.
    2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
    3. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
      1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
        • Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w którym Wykonawca ma siedzibę) na produkcję tablic rejestracyjnych (odblaskowych) pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych,
        • Wykonawca posiada certyfikat zgodności na oferowane tablice rejestracyjne
      2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
        • Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł brutto i wykonał je z należytą starannością;
          W przypadku dostaw i usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia dostaw lub usług (w przypadku dostaw lub usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
      4. dostarczą zamówione tablice na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego
      5. spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity z 2016 r. Dz. U. poz. 1038), a w przypadku zmiany niniejszego rozporządzenia Wykonawcy zobowiązują się niezwłocznie wypełnić jego warunki,
      6. zapewniają ciągłość realizacji zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
      7. udzielą minimum 3-letniej gwarancji na dostarczone tablice
      8. zapewniają dostawę tablic w terminie max. 3 dni roboczych od każdorazowego zawiadomienia
      9. zapewnią min. 30 dniowy termin płatności za realizację poszczególnych części zamówienia

    Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w załączniku nr 3 ust. 2, natomiast warunki określone w pkt. 3 a, b, c mogą spełniać łącznie.
    1. Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
    2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
    3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą
    4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli :
      1. jest niezgodna z ustawą  Kodeks  Cywilny ,
      2. jej treść nie odpowiada treści niniejszego WIWZ
    5. O wykluczeniu z postępowania oraz odrzuceniu oferty wykonawcy zastaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Treść zawiadomienia zawierać będzie uzasadnienie faktyczne.
    6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
    7. Zamawiający nie przewiduje przekazywania tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla producenta – dostawcy tablic rejestracyjnych wybranego w ramach zamówienia.

  5. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2. Oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
    3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 3 do WIWZ.
    4. Potwierdzona kserokopia zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych, oraz certyfikatów zgodności oferowanych tablic rejestracyjnych
    5. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
      1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści ZAŁĄCZNIKA nr 5 do WIWZ (Formularz ofertowy),
      2. wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do WIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
      3. zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (ZAŁĄCZNIK nr 4 do WIWZ) potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy
    6. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
    8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
      1. dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 5 ppkt. 1, 3, 4 powinno być złożone odrębnie przez każdego                z Wykonawców (członków konsorcjum),
      2. dokumenty wymienione w pkt. 4, 5 ppkt. 2 powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
    9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
    10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

  6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
    Opis sposobu przekazywania oświadczeń i dokumentów.
    Dopuszczalną formą kontaktów potencjalnych Wykonawców z Zamawiającym jest :
    ·  faks,
    ·  poczta elektroniczna na adres e-mail: k.dabkowski@powiat.mragowo.pl ; r.kraszewski@powiat.mragowo.pl ;
    ·  forma pisemna na adres pocztowy Zamawiającego.
    Wszelkie ustne i telefoniczne informacje, wyjaśnienia czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania nie mają mocy wiążącej bez potwierdzenia ich w formy pisemnej.
                                                                                  JEDYNĄ FORMĄ ZŁOŻENIA OFERTY jest forma PISEMNA
    Wyjaśnianie treści WIWZ
    Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem.
    W celu umożliwienia udzielenia odpowiedzi na piśmie przed terminem składania ofert, zapytanie winno być złożone nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
    Zamawiający przekazuje treść zapytań i udzielonych wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania, nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, zamieszczając je na stronie internetowej, na której udostępniono WIWZ.
    Zmiany w treści WIWZ
    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść wykazu istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę niniejszego Wykazu Zamawiający opublikuje i zamieści na stronach oraz w miejscach, w których udostępniono pierwotny WIWZ.
    Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
    Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następujące osoby:
    a)    w kwestiach procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    Ryszard Kraszewski     tel. 89 741 01 66          e:mal: r.kraszewski@powiat.mragowo.pl
    b)    w kwestiach dotyczących  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    Krzysztof Dąbkowski     tel. 89 741 01 81          e:mal: k.dabkowski@powiat.mragowo.pl
    od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00 do 15.00 .
  7.  WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

    1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

    2. Wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00 gr) musi znaleźć się na koncie depozytowym Starostwa Powiatowego w Mrągowie (Nr konta: 62 2030 0045 1110 0000 0220 7000) do dnia 8 listopada 2016 r. do godz. 9.00 . Decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego.

      Nie wniesienie lub wniesienie wadium do Zamawiającego po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania;

  8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 45 dni.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

  9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
    Pisemna oferta
    Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim i odpowiadać na przedstawione kwestie związane z niniejszym postępowaniem
    Jedna oferta
    Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. 
    Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
    Warunki formalne
    Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą zostać podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
    Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczony przez notariusza odpis stosownego  pełnomocnictwa.
    Naruszenie powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.
    Wszystkie dokumenty oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski.
    Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
    Koszty udziału w przetargu.
    Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
    Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa , w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie.
    Poprawki w ofercie.
    Poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne i zrozumiałe oraz parafowane przez osobę/y podpisującą/e całą ofertę - w przeciwnym wypadku informacje poprawione, przekreślone lub nieczytelne będą traktowane jako brak odpowiedzi.
    Oznaczenie ofert.
    Ofertę należy włożyć do nieprzezroczystej koperty, oznaczonej następująco:
    1. Adresat:
                           STAROSTWO POWIATOWE w Mrągowie ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo
    2. zawartość:
                          Oferta na:     „Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2017”
    3. dopisek:                              Nie otwierać przed:    08.11.2016 r.   godz. 10:00
      Wewnątrz tej koperty ma znajdować się kompletna oferta.

      Na ofertę składają się następujące dokumenty:
      • „Formularz ofertowy” - załącznik nr 5 do WIWZ.
      • Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V WIWZ.
      • Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
      • wzór umowy zaakceptowany przez Wykonawcę  – załącznik nr 4 do WIWZ

  10. SKŁADANIE OFERT I OTWARCIE OFERT
    Termin składania ofert
    Oferty należy składać w terminie do dnia 8.11.2016 r. do godz. 9:00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Mrągowie , ul. Królewiecka 60A , 11-700 Mrągowo.
    W przypadku złożenia oferty drogą pocztową o ważności jej złożenia będzie decydowała data i godzina wpływu do Zamawiającego.
    Otwarcie ofert.
    Otwarcie ofert  nastąpi w dniu    8.11.2016 r. o godz. 10:00
                                                                                   w siedzibie Zamawiającego w  Mrągowie ul. Królewiecka 60A
    Otwarcie ofert jest jawne.
    Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    Zamawiający bezpośrednio po otwarciu ofert poda nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.
    Jawność postępowania.
    Oferty Wykonawców są jawne od chwili ich otwarcia.

  11. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTOWEJ
    Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniająca cały zakres przedmiotu zamówienia, przeprowadzonej wizji lokalnej ( jeżeli jest to niezbędne i możliwe) oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowania oferty do czasu jej złożenia.
    1. Ceną ofertową jest łączna cena brutto podana w formularzu ofertowym (załącznik nr 5 do WIWZ).
    2. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT) podana w formularzu ofertowym.
    3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej WIWZ oraz obejmować wszelkie koszty dodatkowe, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.
    4. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich cyframi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    5. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia.
    6. Cena ofertowa nie podlega waloryzacji do końca realizacji przedmiotu zamówienia.
    7. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsza WIWZ dokonywane będą w PLN.

  12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
    Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
    Cena                                       100 %
    Punkty za wykonania zamówienia oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej maksymalną ilość punktów, tj. 100 pkt.
    Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:
    cena najniższej oferty
    ------------------------------   x  100 pkt   =   ilość punktów dla badanej oferty
    cena badanej oferty
    1. Przetarg wygrywa oferta z najkorzystniejszą ceną, czyli ta, która uzyskała największą ilość punktów.
    2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym WIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.

      Sposób oceny ofert

      Sprawdzenie oferty i określenie ich zgodności z wymaganiami

      Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy w postępowaniu  i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki, czy została ona prawidłowo podpisana, czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.
      Ocena zgodności oferty przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie.
      Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
      Kryteria oceny ofert
      Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej WIWZ. Ocenie ofert poddane będą Oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz nieodrzucone przez Zamawiającego.
      Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych w ogłoszeniu o przetargu i niniejszym WIWZ.
      Wyjaśnienie ofert i kontakt z Zamawiającym
      Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.
      Dopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, w szczególności możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek innych omyłek polegających na niezgodności oferty z WIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty oraz obniżenia cen jednostkowych  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .
      Poprawianie omyłek rachunkowych
      W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia a sumą cen poszczególnych części zamówienia podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny poszczególnych elementów zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona zsumowania cen poszczególnych elementów zamówienia i otrzymaną wartość potraktuje, jako ostateczną cenę oferty.

  13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, na każdym jego etapie,  jak i odstąpienia od podpisania Umowy  bez podania przyczyny.

  14. INFORMACJE  O  FORMALNOŚCIACH , JAKIE  POWINNY  ZOSTAĆ  DOPEŁNIONE  PO  WYBORZE  OFERT  W  CELU  ZAWARCIA  UMOWY
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
    1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
    2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne
    3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne;
    4. Terminie po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 1) na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
      Umowa zostanie zawarta nie wcześniej niż w terminie 3 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
      Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem tego terminu jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienie została złożona tylko jedna oferta.
      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
      Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  15. ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
    1. Wzór umowy o udzielenie zamówienia, do zaakceptowania przez Wykonawców, stanowi ZAŁĄCZNIK nr 4 do Wykazu Istotnych Warunków Zamówienia.
    2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. zmiana obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia, zmiana ilości zamawianych tablic.
    3. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej – aneksu do umowy.


  16. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
    Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających:
    1. W sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości tablic wymienionych w rozdziale II ust. 2 z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe.
    2. W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.

      W sytuacji, o której mowa w pkt. 1 zmiana nie spowoduje zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie cen jednostkowych brutto poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych.

  17. INFORMACJA O WYSOKOŚCI ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

  18. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
    Środki ochrony prawnej przysługują :
    • Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Kodeksu Cywilnego oraz zapisów niniejszego WIWZ.

    Odwołanie
    Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Kodeksu Cywilnego i zapisów niniejszego WIWZ czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie w/w unormowań. W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
    1. opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
    2. wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
    3. odrzucenia oferty odwołującego.

      Wymagania formalne odwołania

      Odwołanie powinno:
      -        wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność  z przepisami ustawy,
      -        zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,
      -        określać żądanie oraz
      -        wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

      Odwołanie wnosi się do Zarządu Powiatu Mrągowskiego, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, w formie pisemnej .
      Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych.
      Skład orzekający Zarządu Powiatu może wezwać do uzupełniania braków formalnych odwołania, złożenia pełnomocnictwa  w terminie 3 dni od dnia doręczenia wezwania pod rygorem zwrotu odwołania Wykonawcy.

       Terminy na wniesienie odwołania

      1.   Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
      2.   Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także postanowień wykazu istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 3 dni od dnia opublikowania ogłoszenia lub przedmiotowego WIWZ.

       

       Mrągowo, dnia 24.10.2016 r.

 Wersja elektroniczna WIWZ wraz z załącznikami

WYKAZ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA KM.272.2.2016 wraz z załącznikami (8 MB)

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z  późn. zmian.) jak i wewnętrznych własnych unormowań  Zamawiający  t.j. Powiat Mrągowski , ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo , informuje co następuje :

W nieobowiązkowym przetargu nieograniczonym prowadzonym pod nazwą :

„Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2017.”

Nr. ref. postępowania:  KM.272.2.2016.  z  dn. 24.10.2016 r. / BZP 329375-2016 z dn. 24.10.2016 r.

  1. Po ocenie ofert , zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie XII WIWZ [ Kryterium oceny – Cena brutto za wykonanie Zamówienia – waga kryterium 100%]  jako najkorzystniejsza została wybrana oferta, która uzyskała największą przyznaną ilość punktów  kryterium oceny t.j.

    OFERTA nr 1 – EUROTAB sp. z o. o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje
                Kryterium :  zaoferowana cena  49 407,00 zł brutto ;    Przyznana ilość punktów   - 100

  2. Równocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która uzyskała maksymalną ilości punktów. Złożona oferta spełniała wszystkie wymagania określone w zamówieniu. Zestawienie zawiera poniższa tabela :
    Numer oferty Nazwa / adres Wykonawcy Cena brutto ( przy 23% VAT ) za realizację Zamówienia w Złotych

     Waga Kryteriom Oceny – Cena brutto

    Liczba przyznanych punktów
    1.

    EUROTAB sp. z o. o.
    Skarbimierzyce 16
    72-002 Dołuje

    49 407,00 zł 100% 100

     

  3. Złożona oferta  nie została odrzucona ani Wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
  4. Wykonawcę o którym mowa w punkcie 1 niniejszego pisma, otrzymuje  w/w informację drogą faxową i elektroniczną.
  5. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 tego pisma.

pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (806,5 KB)

 

Autor: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-10-24 15:21przez: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś
Opublikowano:2016-10-24 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2016-11-14 11:16przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:2510

Rejestr zmian

  • [2016-11-14 11:16:47]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2016-10-24 15:22:15]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo