Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-25 ( Imieniny: Jarosława, Marka)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”

Zapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”

Mrągowo, dnia 07.02.2021r.

Znak postępowania: ROŚ.6162.2.2021

Nazwa i adres zamawiającego :
Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie
ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-662

Przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, zwanych dalej „upul”, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych o łącznej powierzchni 1797,35ha na terenie gmin leżących w granicach powiatu mrągowskiego tj.: Gminy Miasto Mrągowo, Miasta i Gminy Mikołajki, Gminy Piecki, Gminy Sorkwity i Gminy Mrągowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasu, jeżeli będzie wymagana.
Podana powierzchnia lasów może ulec zmianie, wynikającej z obrotu nieruchomości pomiędzy Skarbem Państwa a pozostałymi podmiotami w okresie od wystosowania zapytania do wykonania upul.

Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:

  • ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1275 ze zm.),
  • ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska orz ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 2373 ze zm.),
  • rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 poz. 1302),
  • rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012 poz. 949),

oraz w oparciu o Zarządzenie Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu określające:

  • standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej,
  • standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu,
  • standard wymiany danych o lasach, z wykorzystaniem aplikacji wymienionych poniżej,
  • wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu,
  • aplikację do obsługi warstw mapy numerycznej MAPA PU,
  • aplikację TAKSATOR PU.

Przed przystąpieniem do prac terenowych Wykonawca uzgodni z sołtysami wsi sposób powiadamiania właścicieli lasów o prowadzeniu prac urządzeniowych na działkach prywatnych. Dane kontaktowe do sołectw zapewni zleceniodawca.

Upul należy sporządzić oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego w trzech egzemplarzach papierowych + wersja elektroniczna.

Wykaz zadań gospodarczych w zakresie gospodarki leśnej wraz opisem użytej terminologii dla każdego właściciela lasu należy sporządzić w postaci wyciągu z upul wraz z legendą w 1 egzemplarzu.

Uproszczone plany urządzenia lasu Wykonawca sporządzi na okres 10 lat, tj. od 01.01.2023r. do 31.12.2032r.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

  • wyłożenia w siedzibie każdej z gmin na okres 60 dni do publicznego wglądu projektu upul, celem skonsultowania. O wyłożeniu planów Wykonawca powiadomi sołtysów wsi oraz Zleceniodawcę,
  • do naniesienia poprawek w projekcie upul w przypadku uznania ewentualnych zastrzeżeń i wniosków złożonych Staroście przez zainteresowanych właścicieli lasów,
  • uzyskania opinii do projektu upul właściwych terytorialnie nadleśniczych nadleśnictw: Mrągowo, Strzałowo, Maskulińskie. Nadleśniczy mają prawo zgłaszać zastrzeżenia w terminie 20 dni od dnia otrzymania projektu upul,
  • umieszczenia pliku SWDL w aplikacji BDL UL w celu wykonania kontroli jakości danych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Olsztynie,
  • wystąpienia do Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Olsztynie z wnioskiem o odstąpienie od obowiązku wykonania prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu upul, a w przypadku konieczności jej przeprowadzenia do poprowadzenia procedury z nią związanej,
  • udzielenia 3-letniej nieodpłatnej gwarancji na upul w zakresie ewentualnych błędów i omyłek.

Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Anna Świder (w dni robocze w godz. 9:00-14:00) tel. 89 7410 01 87.

Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do dnia 02.11.2022r. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektów upul najpóźniej do dnia 01.09.2022r. Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektów upul dokona sprawdzenia zgodności ich wykonania z zwartą umową. Ewentualne niezgodności Wykonawca usunie w terminie 14 dni. Ostateczny odbiór upul nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.

Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca powinien:

  1. posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 19 ust. 5 ustawy o lasach, tj. być jednostką specjalistyczną lub innym podmiotem wykonawstwa urządzeniowego,
  2. wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia z podaniem: wartości danej usługi, przedmiotu zamówienia, terminu wykonania i nazwy zamawiającego,
  3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
  4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

  1. cena – 100%

Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, tj. bez stosowania przepisów ustawy dla zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).

Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres email: ros@powiat.mragowo.pl, w terminie do dnia 14.02.2022r.

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.
  3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.


KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
  3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2176 t.j. z dn. 07.12.2020r.).
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
  8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
  10. Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy

Załączniki w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfZapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego” (PDF, 660.5 KB)

Logo programu MS Office WORDZałącznik nr 1 – Formularz oferty (DOCX, 19.1 KB)

Logo programu MS Office WORDZałącznik nr 2 – Oświadczenie (DOCX, 14.8 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

ROŚ.6162.2.2021

Mrągowo, 15.02.2022r.

dot. zapytania ofertowego dla zamówienia publicznego pn.: „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”.

  1. Zamawiający informuje, że na zapytanie wpłynęło 5 ofert:
Lp. Nazwa i adres  wykonawcy Cena netto Cena brutto
1
KRAMEKO Sp. z o. o.,
ul. Mazowiecka 108, 30-023 Kraków
86 272,80 93 174,62
2
PRO-LAS Sp. z o. o. Sp. k.
ul.Elewatorska11/1, 15-620 Białystok

52 842,09

57 069,46

3
LAS-R Sp. z o. o.
ul. Snycerska 34/13, 30-817 Kraków

62 907,25

67 939,83

4
TAXUS Jarosław Kostecki
ul. Zana 56/26, 20-601 Lublin

71 894,00

77 645,52

5
TAXUS UL Sp. z o. o.
ul. Ochocka 14, 02-495 Warszawa

79 882,22

86 272,80

  1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wybrano ofertę nr 2:
    PRO-LAS Sp. z o. o. Sp. k.
    ul.Elewatorska11/1, 15-620 Białystok

Załączniki w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 71.4 KB)

Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego

Unieważnienie zapytania ofertowego na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000zł netto o nazwie „Wykonanie uproszonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”

Nasz znak: ROŚ.6162.2.2021

Mrągowo 21.02.2022r.

W oparciu o § 8 pkt 2 Regulaminu postępowań o zamówienie publiczne o wartości poniżej kwoty 130 000zł netto przyjętego do stosowania w Starostwie Powiatowym w Mrągowie Zarządzeniem nr 8/2021 Starosty Mrągowskiego z dn. 26.02.2021r.

unieważniam ze względów proceduralnych

zapytanie ofertowe z dn. 07.02.2022r. na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000zł netto o nazwie „Wykonanie uproszonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”.

Uzasadnienie

Podczas wyboru ofert, ze względu na problemy techniczne, pominięta została oferta firmy ZP ARKA sp. z o.o. z siedzibą ul. Poniatowskiego 69, 08-110 Siedlce na kwotę 44 646,17zł brutto. Wpłynięcie oferty na serwer Zamawiającego miało miejsce 14 lutego 2022r. o godz. 16.48 a tym samym została złożona w terminie

Załączniki w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfInformacja o unieważnieniu zapytania ofertowego z dnia 21.02.2022 r. (PDF, 136.8 KB)

Autor: Anna Świder / Z up. Starosty Beata Woźniak

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-02-10 13:13przez: Anna Świder / Z up. Starosty Beata Woźniak
Opublikowano:2022-02-10 12:49przez: Izabela Sadłowska
Zmodyfikowano:2022-02-21 12:42przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:634

Rejestr zmian

  • [2022-02-21 12:42:58]Izabela SadłowskaEdycja elementu (informacji o unieważnieniu)
  • [2022-02-16 11:07:36]Izabela SadłowskaEdycja elementu (informacja o wyborze oferty)

Banery/Logo