Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-18 ( Imieniny: Apoloniusza, Bogusławy)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”

Zapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”

Mrągowo, dnia 21.02.2021r.

Znak postępowania: ROŚ.6162.2.2021

Nazwa i adres zamawiającego :
Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie
ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-662

Przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, zwanych dalej „upul”, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych o łącznej powierzchni 1797,35ha na terenie gmin leżących w granicach powiatu mrągowskiego tj.: Gminy Miasto Mrągowo, Miasta i Gminy Mikołajki, Gminy Piecki, Gminy Sorkwity i Gminy Mrągowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasu, jeżeli będzie wymagana.
Podana powierzchnia lasów może ulec zmianie, wynikającej z obrotu nieruchomości pomiędzy Skarbem Państwa a pozostałymi podmiotami w okresie od wystosowania zapytania do wykonania upul.

Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:

  • ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1275 ze zm.),
  • ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska orz ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 2373 ze zm.),
  • rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 poz. 1302),
  • rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012 poz. 949),

oraz w oparciu o Zarządzenie Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu określające:

  • standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej,
  • standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu,
  • standard wymiany danych o lasach, z wykorzystaniem aplikacji wymienionych poniżej,
  • wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu,
  • aplikację do obsługi warstw mapy numerycznej MAPA PU,
  • aplikację TAKSATOR PU.

Przed przystąpieniem do prac terenowych Wykonawca uzgodni z sołtysami wsi sposób powiadamiania właścicieli lasów o prowadzeniu prac urządzeniowych na działkach prywatnych. Dane kontaktowe do sołectw zapewni zleceniodawca.

Upul należy sporządzić oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego w trzech egzemplarzach papierowych + wersja elektroniczna.

Wykaz zadań gospodarczych w zakresie gospodarki leśnej wraz opisem użytej terminologii dla każdego właściciela lasu należy sporządzić w postaci wyciągu z upul wraz z legendą w 1 egzemplarzu.

Uproszczone plany urządzenia lasu Wykonawca sporządzi na okres 10 lat, tj. od 01.01.2023r. do 31.12.2032r.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

  • wyłożenia w siedzibie każdej z gmin na okres 60 dni do publicznego wglądu projektu upul, celem skonsultowania. O wyłożeniu planów Wykonawca powiadomi sołtysów wsi oraz Zleceniodawcę,
  • do naniesienia poprawek w projekcie upul w przypadku uznania ewentualnych zastrzeżeń i wniosków złożonych Staroście przez zainteresowanych właścicieli lasów,
  • uzyskania opinii do projektu upul właściwych terytorialnie nadleśniczych nadleśnictw: Mrągowo, Strzałowo, Maskulińskie. Nadleśniczy mają prawo zgłaszać zastrzeżenia w terminie 20 dni od dnia otrzymania projektu upul,
  • umieszczenia pliku SWDL w aplikacji BDL UL w celu wykonania kontroli jakości danych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Olsztynie,
  • wystąpienia do Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Olsztynie z wnioskiem o odstąpienie od obowiązku wykonania prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu upul, a w przypadku konieczności jej przeprowadzenia do poprowadzenia procedury z nią związanej,
  • udzielenia 3-letniej nieodpłatnej gwarancji na upul w zakresie ewentualnych błędów i omyłek.

Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Beata Woźniak (w dni robocze w godz. 9:00-14:00) tel. 89 7410 01 59.

Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do dnia 02.11.2022r. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektów upul najpóźniej do dnia 01.09.2022r. Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektów upul dokona sprawdzenia zgodności ich wykonania z zwartą umową. Ewentualne niezgodności Wykonawca usunie w terminie 14 dni. Ostateczny odbiór upul nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.

Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca powinien:

  1. posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 19 ust. 5 ustawy o lasach, tj. być jednostką specjalistyczną lub innym podmiotem wykonawstwa urządzeniowego,
  2. wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia z podaniem: wartości danej usługi, przedmiotu zamówienia, terminu wykonania i nazwy zamawiającego,
  3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
  4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

  1. cena – 100%

Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, tj. bez stosowania przepisów ustawy dla zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).

Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres email: ros@powiat.mragowo.pl, w terminie do dnia 01.03.2022r.

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.
  3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
  3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2176 t.j. z dn. 07.12.2020r.).
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
  8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
  10. Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy

Załączniki w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfZapytanie ofertowe na zamówienie publiczne o wartość nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) o nazwie „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego” (PDF, 837.4 KB)

Logo programu MS Office WORDZałącznik nr 1 – Formularz oferty (DOCX, 19.1 KB)

Logo programu MS Office WORDZałącznik nr 2 – Oświadczenie (DOCX, 14.8 KB)

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ROŚ.6162.2.2021

Mrągowo, 04.03.2022r.

dot. zapytania ofertowego dla zamówienia publicznego pn.: „ Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu mrągowskiego”.

  1. Zamawiający informuje, że na zapytanie wpłynęło 5 ofert:
    Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena netto Cena brutto
    1

    ZP ARKA Sp. z o. o.,
    ul.Poniatowskiego 69,08-110 Siedlce

     39 109,01 42 237,73
    2

    LAS-R Sp. z o. o.
    ul. Snycerska 34/13, 30-817 Kraków

    52 123,15 56 293,00
    3

    PRO-LAS Sp. z o. o. Sp. K.
    ul.Elewatorska 11/1,15-620 Białystok

    51 745,71 55 885,36
    4

    TAXUS UL Sp. z o. o.
    ul. Ochocka 14, 02-495 Warszawa

    61 109,90 65 998,69
  2. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wybrano ofertę nr 1:
    ZP ARKA Sp. z o. o.,
    ul. Poniatowskiego 69, 08-110 Siedlce.

Załączniki w wersji elektronicznej

Ikona pliku pdfInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 28.7 KB)

Autor: Z up. Starosty Beata Woźniak

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-02-21 16:32przez: Z up. Starosty Beata Woźniak
Opublikowano:2022-02-21 11:47przez: Izabela Sadłowska
Zmodyfikowano:2022-03-04 11:38przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:719

Rejestr zmian

  • [2022-03-04 11:38:04]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu (informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty)

Banery/Logo