Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-04-20 ( Imieniny: Agnieszki, Amalii)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Powiatu Mrągowskiego na lata 2000 - 2010

Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Powiatu Mrągowskiego na lata 2000 - 2010

Spis treści

  1. CZĘŚĆ PIERWSZA - WSTĘP
    1. Cel i zakres opracowania
    2. Metodyka opracowania
    3. Zadania i rola Strategii w procesie programowania i planowania rozwoju społeczno-gospodarczego
  2. CZĘŚĆ DRUGA - DZISIAJ czyli RAPORT O STANIE POWIATU
    1. Położenie
    2. Środowisko naturalne
      1. Ukształtowanie powierzchni
      2. Hydrografia
      3. Klimat
      4. Gleby
      5. Świat roślinny
      6. Świat zwierzęcy
    3. Ludność
    4. Zatrudnienie
    5. Aktywność zawodowa, bezrobocie, poziom ubóstwa
    6. Infrastruktura techniczna
      1. Sieć wodociągowa
      2. Sieć kanalizacyjna i oczyszczanie ścieków
      3. Zaopatrzenie w gaz
      4. Składowanie i utylizacja odpadów stałych
      5. Telekomunikacja
      6. Sieć drogowa
      7. Komunikacja zbiorowa
    7. Infrastruktura społeczna
      1. Ochrona zdrowia
      2. Oświata i wychowanie
      3. Gospodarka mieszkaniowa
    8. Turystyka
      1. Baza turystyczna
      2. Liczba i struktura turystów odwiedzających powiatu
      3. Turystyka jako dominująca funkcja powiatu
    9. Rolnictwo
    10. Mała i średnia przedsiębiorczość
    11. Struktura użytkowania terenów
    12. Rezerwy terenów pod nowe inwestycje
    13. Struktura dochodów i wydatków budżetów gmin i budżetu powiatu
      1. Struktura dochodów i wydatków budżetów gmin
      2. Struktura dochodów i wydatków budżetu powiatu
    14. Zarządzanie powiatem
    15. Współpraca sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego
      1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi
      2. Współpraca z sektorem prywatnym
      3. Współpraca ze społecznością lokalną
  3. CZEŚĆ TRZECIA - JUTRO
    1. Analiza SWOT, jako ocena mocnych i słabych stron powiatu
    2. Misja powiatu
    3. Wizja docelowego stanu rozwoju powiatu.
  4. CZEŚĆ CZWARTA - CELE , ZADANIA, EFEKTY
    1. Strategiczne cele rozwoju powiatu
    2. Pożądany stan docelowy oraz cele operacyjne
      1. Turystyka i rekreacja - stan docelowy
        1. Preferowane typy turystyki
        2. Cele operacyjne rozwoju turystyki i rekreacji
      2. Małe i średnie przedsiębiorstwa - stan docelowy
        1. Cele operacyjne rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
      3. Docelowy stan rozwoju rolnictwa, przetwórstwa żywności i przemysłu drzewnego
        1.  Cele operacyjne rozwoju rolnictwa, przetwórstwa żywności i przemysłu drzewnego
    3. Zadania realizacyjneDomena strategiczna - turystyka i rekreacja
      1. Domena strategiczna - małe i średnie przedsiębiorstwa
      2. Domena strategiczna - rolnictwo, przetwórstwo żywności i przemysł drzewny.
    4. Analiza finansowa kosztów realizacji STRATEGII 2000-2010
  5. CZĘŚĆ PIĄTA - CO DALEJ czyli ZASADY WDRAŻANIA I MONITORINGU STRATEGII.
    1. Zasady wdrażania i monitoringu realizacji Strategii.
  6. CZĘŚĆ SZÓSTA - TABELE
  7. CZĘŚĆ SIÓDMA - BIBLIOGRAFIA


Pełna treść dokumentu dostępna w załączniku poniżej.

pdf Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Powiatu Mrągowskiego na lata 2000 - 2010

Autor: Jacek Maliszewski, Ireneusz Dziak, Krzysztof Śliwiński

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2008-11-19 00:00przez: Jacek Maliszewski, Ireneusz Dziak, Krzysztof Śliwiński
Opublikowano:2008-11-19 00:00przez: Administrator
Zmodyfikowano:2008-11-19 09:31przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1532

Rejestr zmian

  • [2008-11-19 09:31:16]AdministratorUdostępnienie informacji

Banery/Logo