16 sierpnia 2017
Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania)
S6.261.1.5.2017
Mrągowo, dn. 16.08.2017
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń – Krutyński Piecek – Etap I"
TREŚĆ OGŁOSZENIA
- Nazwa i adres zamawiającego:
Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg ul. Nowogródzka 1 , 11-700 Mrągowo
www.pzd.mragowo.pl, pzdmragowo@op.pl , godziny urzędowania 7.00-15.00 - Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.mragowo.pl, www.bip.powiat.mragowo.pl
Specyfikacje można otrzymać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego. - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń – Krutyński Piecek – Etap I.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 w zakresie budowy lub przebudowy ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty nawierzchniowe,
- roboty wykończeniowe
Budowę ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń – Krutyński Piecek – Etap I należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ - w szczególności zgodnie ze stanowiącymi do niej załącznikami:
- Dokumentacją projektową.
- Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST).
- Przedmiarem robót.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : CPV 45.23.31.62 ,45.10.00.00-8, 45.23.30.00-0 , 45.23.60.00-0
- Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2017 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy ,którzy spełniają warunki dotyczące:- posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- posiadania zdolności technicznej i zawodowej,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane zostały przez zamawiającego w SIWZ.
Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słonie: pięć tysięcy złotych).
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 60% , gwarancja – 40%
- Miejsce i termin składania ofert:
Siedziba Zamawiającego ( SEKRETARIAT)
tj; Powiatowy Zarząd Dróg ,ul. Nowogródzka 1 w Mrągowie
Termin składania ofert do dnia 30 .08.2017 do godz. 9.30
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30.08.2017 o godz. 10.00
W sekcji planowania, nadzoru i zamówień publicznych - Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od momentu otwarcia ofert.
- Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
- Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 572205-N-2017 z dnia 16.08.2017 r.
Załaczniki w formie elektronicznej
Ogłoszenie (320,4 KB)
SIWZ (954,2 KB)
Załącznik nr 1 (431,2 KB)
Załącznik nr 2 (112 KB)
Załącznik nr 3 (579,3 KB)
Załącznik nr 4 (435,4 KB)
Załącznik nr 5 (271,4 KB)
Załącznik nr 6 (284,7 KB)
Załącznik nr 7 (277,8 KB)
Załącznik nr 8 (418,9 KB)
Załącznik nr 9 (3 dni na złożenie) (496,7 KB)
Dokumentacja projektowa.zip (archiwum w formacie .zip) (3,0 MB)
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Zamawiający na podstawie art.86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z póź.zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania : „Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1773N na odcinku Krutyń - Krutyński Piecek - Etap I"
Do dnia 30.08.2017r. do godz.9.30 wpłynęła 1 oferta. Ofertę złożył następujący Wykonawca:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Wartość oferty brutto w zł | „Okres gwarancji" |
---|---|---|---|
1. | Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane „SANBUD" Sp. z o.o. ul. Stalowa 4, 10-420 Olsztyn |
505 068,77 zł | 60 miesięcy |
Zamawiający podczas otwarcia ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : 297 666,00 zł brutto
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2017r.
Informacja w wersji elektronicznej
Informacja z otwarcia ofert (470 KB)
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Działając zgodnie z art.93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 30.08.2017r. do godz. 9.30 została złożona jedna oferta, w której Wykonawca zaproponował cenę brutto 505 068,77 zł. Cena złożonej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia kwotę brutto 297 666, 00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty, która została złożona w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty".
Informacja w wersji elektronicznej
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (579,4 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2017-08-16 12:18 | przez: p.o. Dyrektor PZD w Mrągowie - Zdzisław Lesiński |
---|---|---|
Opublikowano: | 2017-08-16 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2017-09-04 08:55 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 4144 |
Rejestr zmian
- [2017-09-04 08:55:00]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o unieważnieniu postępowania
- [2017-08-30 12:27:58]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji z otwarcia ofert
- [2017-08-16 12:48:58]Magdalena ŻebrowskaWymiana załącznika SIWZ
- [2017-08-16 12:18:26]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji