w sprawie: zatwierdzenia wyboru oferty firmy IT OMEGA Sp. z o.o. Warszawa na kwotę 15 990,00 zł brutto, przedmiotem której jest „Usługa wykonania audytów i opracowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania dotacji w ramach programu ”Cyberbezpieczny Samorząd”.
Na podstawie art. 32 ust.2 pkt. 4 oraz art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1526 z późn.zm.)
Zarząd Powiatu w Mrągowie uchwala, co następuje:
§ 1.
1. Zatwierdza się wybór oferty, którą złożyła firma IT OMEGA Sp. z o.o. Warszawa na kwotę 15 990,00 zł brutto, przedmiotem której jest „Usługa wykonania audytów i opracowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania dotacji w ramach programu ”Cyberbezpieczny Samorząd” .
2. Upoważnia się Pana Sławomira Prusaczyka - Wicestarostę i Panią Beatę Więcek - Członka Zarządu do podpisania umów z firmą IT OMEGA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Twarda 18, 00-015 Warszawa, NIP: 701-04-10-252 , REGON: 147069294, która złożyła najkorzystniejszą ofertę.
3. Upoważnia się Pana Sławomira Prusaczyka - Wicestarostę i Panią Beatę Więcek - Członka Zarządu do podpisania wniosku o dofinansowanie w ramach projektu grantowego Programu Operacyjnego Funduszu Europejskicgo na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”, który będzie składany na podstawie dokumentacji wytworzonej w ramach umowy z punktu 2.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Głównemu Specjaliście w Wydziale Organizacji i Kadr.
§3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwała w wersji elektronicznej
Uchwała nr 278/2135/2023 (PDF, 303 KB)