w sprawie: przyjęcia zadania z zakresu administracji rządowej, dotyczącego zagadnień paszportowych
Na podstawie art. 12 pkt. 8a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z późn. zm.)
Rada Powiatu uchwala, co następuje:
§ 1
Przyjmuje się do realizacji zadanie z zakresu administracji rządowej, wynikające z ustawy z dnia 29 listopada 1990 r. o paszportach (Dz. U. z 1991 r. Nr 2, poz. 5, z późn. zm.), a polegające na przyjmowaniu i ewidencjonowaniu podań o wydanie paszportów oraz odbieraniu oświadczeń o okolicznościach utraty ważnych paszportów.
§ 2
Upoważnia się Zarząd Powiatu do zawarcia porozumienia z Wojewodą Warmińsko - Mazurskim w sprawie przejęcia zadań określonych w § 1.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wersja elektroniczna uchwały
Uchwała nr IV/24/2003 Rady Powiatu w Mrągowie z dnia 25 lutego 2003 r. [PDF, 18.2 KB]