Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-03-28 ( Imieniny: Anieli, Kasrota)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie „Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2023”

Mrągowo, dnia 28 listopada 2022 r.


Znak postępowania : KM.272.2.2022.KD

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie

„Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2023”

 

I. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiat Mrągowski / Starostwo Powiatowe w Mrągowie
ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-43-662

II. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, sukcesywnej dostawy i transportu 6 600 sztuk tablic rejestracyjnych zwyczajnych, według wzoru określonego Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847), w tym:
a. tablice rejestracyjne samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i badawcze) – 2 500 kompletów ( po 2 sztuki każdy komplet ),
b. tablice rejestracyjne samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i badawcze) – 400 sztuk,
c. tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe
i badawcze) – 400 sztuk,
d. tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe i badawcze) – 100 sztuk.
Urząd zastrzega sobie prawo regulacji ilości zamawianych w ciągu roku określonych rodzajów tablic rejestracyjnych wg bieżących potrzeb oraz wg wzorów określonych obowiązującymi przepisami prawa na dzień składania zamówień na ich produkcję.
2. Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Krzysztof Dąbkowski (w dni robocze w godz. 8:00-15:00)
tel. 897410181; email : k.dabkowski@powiat.mragowo.pl

III. Termin wykonania zamówienia.
Umowa obowiązuje od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Termin dostarczania tablic do siedziby Odbiorcy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia i zgodnie z zamówieniem.

IV. Warunki udziału w postępowaniu (wymagania zamawiającego):

1. Załączenie do składanej oferty kopii ważnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydanego przez właściwego Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 75aa i art. 75ac ust. 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
2. Wykonanie i dostarczanie (w oddzielnych koszulkach foliowych poszczególne numery rejestracyjne) do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w ciągu 2023 roku w określonych ilościach i wg określonych rodzajów oraz wg wzorów określonych obowiązującymi przepisami prawa na dzień składania zamówień na ich produkcję i dostawę.
3. Termin dostarczania tablic do siedziby Odbiorcy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia i zgodnie z zamówieniem
4. Wykonawca udziela 2- letniej gwarancji na wykonane i dostarczone tablice.
5. Urząd zastrzega sobie prawo regulacji ilości zamawianych w ciągu roku określonych rodzajów tablic rejestracyjnych wg bieżących potrzeb oraz wg wzorów określonych obowiązującymi przepisami prawa na dzień składania zamówień na ich produkcję.
6. Możliwość rezygnacji z zakupu części tablic rejestracyjnych.

V. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe:

1 cena 100 %

VI. Tryb postępowania.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2022 r. Dz. U. poz. 1710 z późn. zm.), tj. bez stosowania przepisów ustawy dla zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych (netto).

VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Dla ofert pisemnych (osobiście lub przesyłka listowa)
Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A. 11-700 Mrągowo / SEKRETARIAT pok. 15 w terminie do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 15:00

IX. INFORMACJE DODATKOWE:

1. Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie Ofertowe bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.
3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

X. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanej dalej „RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Mrągowski, który reprezentuje Starosta Mrągowski, mający swoją siedzibę w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60A.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest w formie elektronicznej pod adresem email: iod@powiat.mragowo.pl .
3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat liczonych od roku następnego po roku, w którym zakończono niniejsze postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do danych osobowych /do sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych /do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania ww. danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze wskazanego w punkcie 3.
10. Pan/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


XI. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

Dokument w wersji elektronicznej

Zapytanie ofertowe (PDF,  2 248 KB)

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty (PDF,  259 KB)
Załącznik nr 2 – Projekt umowy (PDF,  196 KB)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (PDF,  152 KB)

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przeprowadzonym rozeznaniu rynku

 

Dotyczy : Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu cenowym pod nazwą:
„Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2023” (nr postępowania KM.272.2.2022.KD z dnia 26.11.2021 r.)

1. Powiat Mrągowski, na podstawie art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zmianami) zwrócił się w formie zapytania ofertowego (ogłoszenie na BIP powiatu, zaproszenia wysłanego drogą elektroniczną do określonych Wykonawców) z pytaniem o cenę wykonania zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2023”
Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zmówienia publicznego to 117 711,00 złotych brutto.

2. Do następujących wykonawców zostało wysłane zaproszenie do udziału drogą elektroniczną ( adresy e:mail):
1) EURTAB sp. z o. o. 2) TABLA sp. z o. o. 3)TABLIX sp. z o. o.

3. W wyniku przedmiotowego zapytania cenowego otrzymano następujące oferty:
1) Nazwa firmy EURTAB sp. z o. o.; adres Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje; Cena : 126 117,00 zł brutto.

W trakcie przeprowadzonych negocjacji cenowych oferowaną cenę ustalono na kwotę: 123 369,00 zł brutto

4. Do oceny ofert stosowano następujące kryteria : Najniższa cena za realizację zamówienia - 100 %

5. Ofertę nr 1 wybrano jako najkorzystniejszą.
Nazwa firmy : Nazwa firmy EURTAB sp. z o. o.; adres Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje

Cena oferty : 123 369,00 złotych brutto
6. Uzasadnienie wyboru oferty:
Została zaoferowana najkorzystniejsza – najniższa łączna cena brutto za wykonanie zamówienia publicznego polegającego na Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2023.


7. Inne uwagi:
Ze względu na zaplanowane niższe środki od zaoferowanej ceny na realizację powyższego zadania przeprowadzono negocjacje cenowe w wyniku, których oferent obniżył cenę do kwoty zaplanowanej w budżecie.

 

 

Dokument w wersji elektronicznej:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty  (PDF,  622 KB)

 

Autor: Krzysztof Dąbkowski

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-11-29 08:34przez: Krzysztof Dąbkowski
Opublikowano:2022-11-29 15:25przez: Michał Ciesieński
Podmiot udostępniający: Wydział Komunikacji
Odwiedziny:460

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo