15 maja 2015
Wykonanie elewacji budynku przy ul Królewieckiej 27 W Mrągowie
ZAPROSZENIE
do przetargu na podstawie art. 70 kc.1
postępowania o zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
nazwa zamówienia:
Wykonanie elewacji budynku przy ul Królewieckiej 27 W Mrągowie
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Mrągowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul Królewiecka 60a , 11-700 Mrągowo
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie elewacji budynku przy ul Królewieckiej 27 w Mrągowie
Zakres rzeczowy zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie przedmiaru robót z dopełnieniem wszelkich spraw formalnoprawnych dotyczących przedmiotowego zadania.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elewacji budynku od strony północno – wschodniej wraz z pracami pomocniczymi. Budynek ma 2 kondygnacje oraz piwnice.
Zakres ujęty w przedmiarze robót obejmuje;
Remont tarasu , wykonanie elewacji z obróbkami od strony północno wschodniej , wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi. W załączeniu przedmiar robót
3. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający dopuszcza do udziału w przedmiocie zamówienia podwykonawców.
2. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tej części, z podaniem nazw (firm) podwykonawców.
3. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców należy przy podpisaniu umowy załączyć umowę z podwykonawcami ze wskazaniem nazw (firm) tych podwykonawców oraz wskazaniem części zamówienia, którą powierzono do wykonania podwykonawcom.
4. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZMIANY ZAWARTEJ JUŻ UMOWY
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej już umowy w przypadku:
1. rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony kosztorys ofertowy,
2. wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac – nie powodujących zmian w wysokości ceny umownej,
3. powierzenia podwykonawcy innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy, zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy podwykonawcy – nie powodująca zwiększenia ceny umownej i za uprzednią zgodą Zamawiającego,
4. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami, technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach,
5. zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT.
W następstwie w/w może ulec zmianie: uzgodnione pierwotnie wynagrodzenie lub umowny termin wykonania zamówienia.
Warunki zmian:
• inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
• uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
• zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
rozpoczęcie z chwilą podpisania umowy
zakończenie – 15 lipca 2015 r.
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy jednocześnie spełniają warunki dotyczące:
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
• posiadania wiedzy i doświadczenia,
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• sytuacji ekonomicznej i finansowej,
7. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie.
Lp. | Warunek do spełnienia przez wykonawcę | Numer załącznika | Uwagi |
1 | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji | Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty |
|
2 | Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień | Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty |
- |
3 | Oświadczenie, iż w przypadku gdy złożona oferta będzie wybrana w przedmiotowym postępowaniu to w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał opłaconej polisy ubezpieczeniowej do wglądu oraz pozostawi Zamawiającemu kserokopię przedmiotowej polisy opatrzoną klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. | Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 i 2 do oferty |
- |
Ponadto:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów, każdy wykonawca oddzielnie musi spełniać wymogi określone w dziale nr 7.
Podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie muszą dostarczyć podpisany list intencyjny i ustanowić wspólnego pełnomocnika. Ponoszą one solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
- wypełniony „Formularz Ofertowy”,
- upoważnienie dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (należy dostarczyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; nie dotyczy władz statutowych firmy Wykonawcy).
8. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, Z PODANIEM ADRESU POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY WWW ZAMAWIAJĄCEGO
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną lub wyjątkowo fax-em, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej do niezwłocznego potwierdzenia (pocztą elektroniczną lub wyjątkowo fax-em) faktu ich otrzymania.
Adres strony elektronicznej Zamawiającego: j.romanowski@powiat.mragowo.pl
9. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
9.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT, kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie , jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
9.2 Odpowiedź zostanie przesłana na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Mrągowie wszystkim Wykonawcom, bez podania źródła zapytania.
Załączniki:
Metryczka
Wytworzono: | 2015-05-18 08:50 | przez: Antoni Karaś |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-05-15 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2015-05-15 14:39 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 2429 |
Rejestr zmian
- [2015-05-15 14:39:35]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji