Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Poniedziałek, 2024-04-29 ( Imieniny: Hugona, Piotra)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2015

Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2015

Mrągowo: Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2015 (Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30 000 euro prowadzone jest, na podstawie art.4 pkt.8 Ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP)
Numer ogłoszenia: 381142 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2015 (Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30 000 euro prowadzone jest, na podstawie art.4 pkt.8 Ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ t.j. tablic rejestracyjnych oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego 2.Wielkość i zakres zamówienia tablic: a)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w kompletach - 2700 b)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 300 c)Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 300 d)Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) - w sztukach - 300.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• W sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe. W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00 gr) musi znaleźć się na koncie depozytowym Starostwa Powiatowego w Mrągowie (Nr konta: 62 2030 0045 1110 0000 0220 7000) do dnia 28 listopada 2014 r. Decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Nie wniesienie lub wniesienie wadium do Zamawiającego po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania;
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1.Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w którym Wykonawca ma siedzibę) na produkcję tablic rejestracyjnych (odblaskowych) pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych, 2.Wykonawca posiada certyfikat zgodności na oferowane tablice rejestracyjne Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunków udziału w postępowaniu na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto i wykonał je z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunków udziału w postępowaniu na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V WIWZ, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta na Formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 5 do WIWZ 2.Zaakceptowany wzór Umowy zgodny z Złącznikiem nr 4 do WIWZ 3.Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3 do WIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. zmiana obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia, zmiana ilości zamawianych tablic. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014r. godzina 09:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo ; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Ogłoszenie

ikonka pdf Ogłoszenie [419.9 KiB]

Informacja o wyborze

ikonka pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [138 KiB]

WIWZ

ikonka pdf WYKAZ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA [2 MiB]

Autor: w/z Starosty Janusz Alicki

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-11 14:37przez: w/z Starosty Janusz Alicki
Opublikowano:2014-11-20 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2014-12-04 14:39przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1218

Rejestr zmian

  • [2014-12-04 14:39:13]Magdalena ŻebrowskaPublikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • [2014-11-20 14:23:06]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo