Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-30 ( Imieniny: Balladyny, Lilli)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Zakup energii elektrycznej na rok 2013 dla Powiatu Mrągowskiego

Zakup energii elektrycznej na rok 2013 dla Powiatu Mrągowskiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
• Adres strony internetowej zamawiającego: Htttp://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamawiający - Powiat Mrągowski : Zakup energii elektrycznej na rok 2013 dla Powiatu Mrągowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne. 2.Całkowite, SZACUNKOWE zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 wynosi 1 257 182 kWh. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 ( łącznie 13 odbiorców i 20 punkty odbioru ) 4.Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 5.Dla większości punktów odbioru Zamawiający ma rozdzielne umowy na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej. Część obiektów ( oznaczonych gwiazdką ) posiada umowy kompleksowe wymagana jest również zmiana taryf we wskazanych punktach odbioru. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarta zostanie nowa odrębna umowa sprzedaży oraz nowe umowy dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Zamawiający oraz jego jednostki organizacyjne zawierać będą dla zarządzanych przez siebie punktów odbioru oddzielne umowy dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo 6.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a. aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki b. zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załącznikach nr 1 , 6a i 6b do Ogłoszenia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

• koncesję, zezwolenie lub licencję
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 2. pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 4. oświadczenie o niepowierzaniu wykonania zamówienia Podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w formularzu cenowym będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym 2. Cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. 3. Możliwa będzie , na wniosek zamawiającego ,maksimum o 20% zmiana ilości punktów odbioru wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (obecna ilość punktów odbioru wynosi 20 ) 4. Dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy zmiany nazw i adresów, taryf dystrybucyjnych jak i mocy zamówionej w poszczególnych punktach odbioru. 5. Dopuszczalne są zmiany osób reprezentujących strony. 6. O wszystkich w/w zmianach strony niezwłocznie informują się pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Licytacja elektroniczna zostanie przeprowadzona na Platformie Licytacji Elektronicznej udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl 2. Wymagania formalne: 2.1. w licytacji elektronicznej mogą brać udział wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie platformy licytacji elektronicznej pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl 2.2. aby zamawiający miał możliwość dopuszczenia wykonawcy do udziału w licytacji, wykonawca musi zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie: https://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem) i przekazać zamawiającemu określony tam swój LOGIN, wypełniając odpowiednie pole we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - LOGIN należy podać posługując się dokładnie takimi samymi znakami (w tym duże i małe litery, jeżeli takie zastosowano); 2.3. w przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu lub nie przekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie wykonawcy od dalszego postępowania. 3. Wymogi techniczne komputera Wykonawcy: 3.1. Wykonawca powinien posiadać komputer PC z oprogramowaniem WINDOWS lub LINUX oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższa albo Firefox 2.0 lub wyższa. Urząd Zamówień Publicznych i zamawiający zalecają wykonawcom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Szczegółowe wymogi techniczne określone zostały w Samouczku w pkt 7 dostępnym na stronie internetowej UZP pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl/page/selflearn; 3.2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane..
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W toku licytacji elektronicznej uprzednio dopuszczeni i zaproszeni do udziału wykonawcy składają kolejne najkorzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia będzie możliwa od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. W toku licytacji wykonawcy oferują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych i ewentualnie w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką. 3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 4. Cenę kolejnego korzystniejszego postąpienia należy wpisywać po uprzednim zapoznaniu się z aktualnym najkorzystniejszym postąpieniem cenowym wpisując z rozwagą cenę przebicia oferty najkorzystniejszej, tak aby omyłkowo nie wprowadzić niewłaściwej ceny. System jedynie dopytuje się o oferty, które złożone są w kwocie niższej o 50% od ceny oferty najkorzystniejszej. Inne oferty traktowane są jako wiążące i nie ma możliwości dokonywania korekty uprzednio omyłkowo wprowadzonej kwoty, ponieważ jest ona przez system traktowana jako ostateczna i wiążąca po KLIKNIĘCIU przycisku POTWIERDŹ. 5. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 0.50 zł netto. 6. W toku licytacji zamawiający automatycznie za pośrednictwem platformy elektronicznej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej oraz o cenach złożonych ofert w ten sposób, że informacje te będą na bieżąco dostępne po KLIKNIĘCIU na zakładkę LISTA POSTĄPIEŃ. 7. Do momentu zamknięcia licytacji zablokowana jest możliwość identyfikacji wykonawców nawzajem. 8. Po dokonaniu każdego postąpienia cenowego lub na bieżąco wykonawca powinien dokonywać odświeżenia strony (klawisz F5) celem aktualizacji listy postąpień, tak aby posiadał na bieżąco aktualną listę postąpień z aktualnymi cenami. 9. Zamawiający określa kwotę wywoławczą, którą wykonawcy mogą licytować w dół - 265,00 zł netto za MWh. 10. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje w trakcie licytacji elektronicznej najniższą cenę netto. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena netto. 12. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsze postąpienie elektroniczne przed podpisaniem umowy ZOBOWIĄZANY JEST DO WYPEŁNIENIA FORMULARZA OFERTOWY (stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej ogłoszenia) poprzez wpisanie do niego ceny jednostkowej w zł/kWh, określeniu wartości netto, podaniu wielkości podatku VAT w % i określeniu wartości brutto całego przedmiotu zamówienia w PLN. Wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami reprezentacji formularz ofertowy stanowić będzie załącznik do umowy. UWAGA: Cena netto oferty zaoferowana w licytacji elektronicznej musi być bezwzględnie tożsama (identyczna) z faktyczną ceną potwierdzoną pisemnie w formularzu ofertowym za realizację przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu i opisie przedmiotu zamówienia..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
• Licytacja jednoetapowa czas trwania: 45 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 27.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętych kopertach w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Mrągowie 11-700 Mrągowo ul. Królewiecka 60A.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 04 grudnia 2012r. o godz. 13:30:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Po upływie 45 minut od godziny otwarcia licytacji
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Nie będzie wymagane
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w formularzu cenowym będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym 2. Cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. 3. Możliwa będzie , na wniosek zamawiającego ,maksimum o 20% zmiana ilości punktów odbioru wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (obecna ilość punktów odbioru wynosi 20 ) 4. Dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy zmiany nazw i adresów, taryf dystrybucyjnych jak i mocy zamówionej w poszczególnych punktach odbioru. 5. Dopuszczalne są zmiany osób reprezentujących strony. 6. O wszystkich w/w zmianach strony niezwłocznie informują się pisemnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

SIWZ

ikonka pdf Informacja dla wykonawców [3.9 MiB]

Ogłoszenie

ikonka pdf Ogłoszenie BZP 459202-2012 z 19.11.2012r. [576.8 KiB]
ikonka pdf Ogłoszenie - Licytacja L-370-2012 [815.9 KiB]
ikonka pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia [431.9 KiB]
ikonka pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 [937.6 KiB]

Załączniki do SIWZ

ikonka pdfZal. nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia [258.4 KiB]
Zal. nr 2 - wzór wniosku O DOPUSZCZENIE DO LICYTACJI [34.5 KiB]
Zal. nr 3 - Oświadczenie o spełn. warunków [28 KiB]
Zal. nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia [29 KiB]
Zal. nr 5 - Oświadczenie o niepowierzeniu zamów. podwykonawcom [26 KiB]
ikonka pdf Zal. nr 6 - Projekt Umowy [288.1 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 6a - Załacznik nr 1 do Umowy na 2013 En. elektr. [302.2 KiB]
ikonka pdf Załącznik nr 6b - Załącznik nr 2 do Umowyna 2013 - Pełnomocnictwo [327.1 KiB]
Zal. nr 7 - Formularz oferty [52.5 KiB]
Zal. nr 8 - Oświadczenie posiadania aktualnej umowy lub promesy umowy [28 KiB]

Wyjaśnienia

ikonka pdf Wyjaśnienia 1 do 3 [1.6 MiB]

Załączniki do ogłoszenia

ikonka pdf Informacje ogólne [205.7 KiB]

Ogłoszenie o unieważnieniu

ikonka pdfInformacja o unieważnieniu przetargu [445.5 KiB]

Autor: w/z Starosty Janusz Alicki

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-12 13:29przez: w/z Starosty Janusz Alicki
Opublikowano:2012-11-19 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-11-27 14:21przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1930

Rejestr zmian

  • [2012-11-27 14:21:18]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o unieważnieniu postępowania
  • [2012-11-26 09:19:48]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: " Wyjaśnienia 1 do 3"
  • [2012-11-26 09:18:37]Magdalena ŻebrowskaPublikacja ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  • [2012-11-21 14:04:42]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Informacje ogólne "
  • [2012-11-21 14:02:55]Magdalena ŻebrowskaPublikacja ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  • [2012-11-19 17:48:43]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo