Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-30 ( Imieniny: Balladyny, Lilli)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013 - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro.

Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013 - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro.

*Mrągowo: Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013 - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro*
*Numer ogłoszenia: 417410 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012*
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


*Zamieszczanie ogłoszenia:* nieobowiązkowe

*Ogłoszenie dotyczy:* zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

*I. 1) NAZWA I ADRES:* Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.

* *Adres strony internetowej zamawiającego:* http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski

*I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:* Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

*II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA*

*II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:* Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013 - zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 14 000 Euro.

*II.1.2) Rodzaj zamówienia:* dostawy.

*II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:*
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ t.j. tablic rejestracyjnych oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego 2.Wielkość i zakres zamówienia tablic: a) Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w kompletach - 2800 b)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 400 c)Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 300 d)Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) - w sztukach - 300.

*II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:* tak.

* *Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających*
* W sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki,z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe. W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.

*II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 44.42.34.00-5.

*II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:* nie.

*II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:* nie.

*II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:* Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

*III.1) WADIUM*

*Informacja na temat wadium:* 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00 gr) musi znaleźć się na koncie depozytowym Starostwa Powiatowego w Mrągowie (Nr konta: 62 2030 0045 1110 0000 0220 7000) do dnia 11 listopada 2012 r. Decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Nie wniesienie lub wniesienie wadium do Zamawiającego po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania

*III.2) ZALICZKI*

* *Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:* nie

*III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW*

*III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w którym Wykonawca ma siedzibę) na produkcję tablic rejestracyjnych (odblaskowych) pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych, b) Wykonawca posiada certyfikat zgodności na oferowane tablice rejestracyjne - ocena metodą Spełnia-NIE SPEŁNIA

*III.3.2) Wiedza i doświadczenie*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto i wykonał je z należytą starannością - ocena metodą Spełnia-NIE SPEŁNIA

*III.3.3) Potencjał techniczny*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Oświadczenie na Załączniki nr 3- ocena metodą Spełnia-NIE SPEŁNIA

*III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Oświadczenie na Załączniki nr 3- ocena metodą Spełnia-NIE SPEŁNIA

*III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa*

*Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku*

o Oświadczenie na Załączniki nr 3- ocena metodą Spełnia-NIE SPEŁNIA

*III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY*

*III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:* 
o koncesję, zezwolenie lub licencję o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

*III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:*

*III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 3 do WIWZ. 4.Potwierdzona kserokopia zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych, oraz certyfikatów zgodności oferowanych tablic rejestracyjnych 5.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści ZAŁĄCZNIKA nr 5 do WIWZ (Formularz ofertowy), 2)wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA nr 2 do WIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 3)zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (ZAŁĄCZNIK nr 4 do WIWZ) potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy

*III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: *nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

*IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA*

*IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:* przetarg nieograniczony.

*IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT*

*IV.2.1) Kryteria oceny ofert: *najniższa cena.

*IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:* nie.

*IV.3) ZMIANA UMOWY*

*Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: *tak

*Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian*

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. zmiana obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia, zmiana ilości zamawianych tablic. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy

*IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE*

*IV.4.1)* *Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:* http://archiwalnybip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/zamowienia_publiczne
*Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:*
Starostwo Powiatowe w Mrągowie ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo pok. 13.

*IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:* 12.11.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat - Starostwo Powiatowe w Mrągowie ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo.

*IV.4.5) Termin związania ofertą:* okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

*IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: * nie
 

Załączniki

 
WIWZ

ikonka pdf WIWZ [2.8 MiB]

Autor: Bogdan Kurta

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2017-10-12 14:41przez: Bogdan Kurta
Opublikowano:2012-10-25 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2012-11-28 13:21przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:1379

Rejestr zmian

  • [2012-11-28 13:21:10]Magdalena ŻebrowskaPublikacja notatki służbowej z przeprowadzonego rozeznania rynku
  • [2012-10-25 12:52:34]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo