5 września 2016
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1509N Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek w km 9+
Zaproszenie do złożenia oferty prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2014 Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie z dnia 15.04.2014r. w sprawie ustalania zasad postępowania w zamówieniach publicznych o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro.
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1509N Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek w km 9+600 - 10+673, działka nr 80,47/2, 48 obręb 20 Zyndaki”
Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie
ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-45-098
tel. 89 741- 95 -80
adres email: pzdmragowo@op.pl
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją projektu pn. „Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1509N Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek w km 9+600 - 10+673, działka nr 80,47/2,48obręb 20 Zyndaki”
Przebudowa obejmuje swoim zakresem: roboty przygotowawcze, odwodnienie, jezdnie, zjazdy z asfaltobetonu, zjazdy z kostki betonowej „POLBRUK”, chodniki z kostki betonowej, zatoki autobusowe, azyle z kostki „POLBRUK”, roboty wykończeniowe. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie badań laboratoryjnych dla przebudowywanego odcinka drogi : badania równości masy ścieralnej, skład masy warstwy ścieralnej i wiążącej. Badania należy wliczyć w cenę pełnienia nadzoru.
Zamawiający zaleca aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową dotyczącą inwestycji. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. w PZD w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1 w sekcji planowania, nadzoru i zamówień publicznych oraz zamieszczona została na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie www.bip .powiat.mragowo .pl.
- Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego.
Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy:- sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
- rozliczanie inwestycji w zakresie finansowymi rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności,
- sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie.
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu inspektor jest zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej raz dziennie dokonując stosownych wpisów w dzienniku budowy,
- informowanie Zamawiającemu o każdym odstępstwie od dokumentacji,
- Systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.
- Stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru,
- Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych
Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót.
- Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego.
-
Termin wykonania zamówienia:
-
termin wykonania usług nadzoru związany będzie z terminem wykonania robót budowlanych tj. do 30.11.2016 roku.
-
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
-
0 udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
-
dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do nadzorowania zgodnie z przedmiotem zamówienia i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego ( na potwierdzenie załączyć oświadczenie dotyczące posiadanych uprawnień- wzór stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia).
-
- Na ofertę wykonawcy składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
- formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę ( załącznik nr 1);
- oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu ( wzór stanowi załącznik nr 3);
- oświadczenie dotyczące uprawnień (wzór stanowi załącznik nr 4)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, należy pod rygorem wykluczenia z postępowania oprócz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zaproszenia - złożyć następujące dokumenty:- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
-
-
Kryterium oceny: cena oferty brutto - 100%
W zakresie kryterium oceny ofert, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt ( 1% =1 pkt)
Liczba punktów =(Najniższa cena brutto zaproponowana w ofertach / Cena brutto badanej oferty ) x 100 pkt -
Termin składania i otwarcia ofert
-
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1 w terminie do 14.09.2016r, do godz.10.00. opakować w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1509N Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek w km 9+600 - 10+673”
Otwarcie ofert nastąpi w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć, w dniu 14.09.2016r. o godz. 10.15 - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Warunki płatności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Oferty, które wpłynął po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
- Z Wykonawcą który spełni wymagania i złoży ofertę z najniższą ceną zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do zaproszenia.
-
-
Finansowanie zadania:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
W załączeniu:
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Oświadczenie dotyczące uprawnień
Załączniki w wersji elektronicznej
-
Zaproszenie (2,9 MB)
- Projekt budowlano - wykonawczy (archiwum w formacie .rar) (7,5 MB)
- Załącznik nr 1 (dokument programu Word - doc) (31,5 KB)
- Załącznik nr 2 (dokument programu Word - doc) (51,5 KB)
- Załącznik nr 3 (dokument programu Word - docx) (14,6 KB)
- Załącznik nr 4 (dokument programu Word - docx) (14,6 KB)
- Odpowiedź na zapytanie z dnia 08.09.2016r. (703,8 KB)
Informacja o wyborze
W związku z przeprowadzonym zapytaniem ofertowym Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie informuje, że na podstawie przedłożonych ofert Zamawiającemu zdecydował o wyborze oferty złożonej przez firmę:
BRUKLAND Piotr Dadełło, ul. Perkunowska 25,11-500 Giżycko
o wartość 17 589,00 zl brutto
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza cenowo.
Informacja o wyborze oferty (379,5 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2016-09-05 10:45 | przez: p.o. Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie - Zdzisław Lesiński |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-09-05 00:00 | przez: Magdalena Żebrowska |
Zmodyfikowano: | 2016-09-15 10:52 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 3638 |
Rejestr zmian
- [2016-09-15 10:52:57]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o wyborze oferty
- [2016-09-08 11:04:38]Magdalena ŻebrowskaPublikacja odpowiedzi na zapytanie z dnia 8.09.2016r.
- [2016-09-05 10:46:47]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji