Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-25 ( Imieniny: Jarosława, Marka)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Ogłoszenie w BZP nr 513632-N-2018 z dnia 2018-02-02 r.

Powiat Mrągowski: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

TREŚĆ OGŁOSZENIA

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający    Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania     Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających   Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej     Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mrągowski, krajowy numer identyfikacyjny 510742511, ul. Królewiecka   60A , 11-700  Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48897410150, e-mail starostwo@powiat.mragowo.pl, faks +48897417275.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.mragowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)           Tak
www.bip.powiat.mragowo.pl   
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia                        Tak
www.bip.powiat.mragowo.pl  w zakładce Zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem       Nie   

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie      Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:        Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:      Tak
Inny sposób:
                                                     w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie
Adres:
                                                    Powiat Mrągowski ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne   Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer referencyjny: ZP.272.2.2018.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:     Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części    

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:   2

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, które obejmuje a) w Części I zamówienia ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie : Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, b) w Części II zamówienia Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ– Program Ubezpieczenia.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:       Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

   

   2018-03-01

     2021-02-28


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 01.03.2018r. do dnia 28.02.2021r. UWAGA: w przypadku umów wieloletnich polisy wystawiane są na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń. 2. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki na okresy: od 01.03.2018r. do dnia 28.02.2019r. od 01.03.2019r. do dnia 28.02.2020r. od 01.03.2020r. do dnia 28.02.2021r. 3. Dla ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie na pierwsze ryzyko, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem oraz od kradzieży zwyklej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiona jedna polisa (dopuszcza się wystawienie polis odrębnie na poszczególne ryzyka) obejmująca ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy: od 01.03.2018r. do dnia 28.02.2019r. od 01.03.2019r. do dnia 28.02.2020r. od 01.03.2020r. do dnia 28.02.2021r. 4. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na trzy okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 28.02.2021 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 27.02.2022 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ø Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:    Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji   Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa na żądanie Zamawiającego zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.8.2. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:    Nie
             Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:   Nie
             Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:     Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:    Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:   Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej    Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)   Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena łączna ubezpieczenia

60,00

Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

25,00

Zwiększenie limitów odpowiedzialności lub Zniżka za bezszkodowość

15,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)       Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:    Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy oraz wprowadzanie zmian w umowie zostały określone w załączniku nr 4a, 4b do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):    Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
                                       > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-03-01
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena łączna ubezpieczenia

60,00

Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

25,00

Zwiększenie limitów odpowiedzialności

15,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena łączna ubezpieczenia

60,00

Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

25,00

Zniżka za niską szkodliwość

15,00


6) INFORMACJE DODATKOWE: Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na trzy okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 28.02.2021 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 27.02.2022 r.

 

Załączniki w formie elektronicznej

pdfOgłoszenie (413,7 KB)

pdfSIWZ (2,8 MB)

pdfINFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (30 KB)

SIWZ.doc (728 KB)

Załącznik nr 6 do SIWZ.xls (250 KB)

Druki ofertowe.doc - załącznik zmieniony 08-02-2018r. (173,5 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 5.02.2018 r.) (155,8 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 5.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 29 do 30 (53,5 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 06.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 31 do 86 (348,1 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 07.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 87 do 125 (288,2 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 08.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 126 do 128 (58,7 KB)

 

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

Mrągowo, 14.02.2018 r.

Znak pisma:  ZP.272.2.6.2018.PN

Dotyczy : Informacja o otwarciu ofert , które zostały złożone w  przetargu nieograniczonego pod nazwą : „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”   nr postępowania ZP.272.2.2018.PN  i  BZP nr ogłoszenia 513632-N-2018 z dn. 02.02.2018r.                                                                                                

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z  póżn. zmian. /  zwanej dalej Ustawą, Powiat Mrągowski jako Zamawiający informuje co następuje:

a/ Do godz. 10.30 dnia 14.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło 6 ofert w zamkniętych, nieuszkodzonych kopertach.

b/ Dnia 14.02.2018. o godz. 10.45 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia oferty.

Bezpośrednio przed otwarciem oferty Komisja Przetargowa, zgodnie z art.86 ust. 3 Ustaw, podała do  publicznej wiadomości informację, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w okresie 3 lat kwotę 320 400,00 zł brutto (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy czterysta złotych brutto), w tym na „Część I – Ubezpieczenia mienia” kwotę łączną 192 300,00 złotych i na „Część II – Ubezpieczenia komunikacyjne” kwotę łączną 128 100,00 złotych ;

c/ W trakcie otwierania ofert, Komisja podawała nazwę Wykonawcy, który złożył ofertę, jego adres  i  następujące dane  jakie on zaoferował

    dla Części I -1. – zaoferowana kwota łączna za wykonanie usługi ( waga kryterium 60%) 

    2. – numery klauzul dodatkowych od 39 do 53 z OFERTY  zaakceptowanych przez Wykonawcę ( waga kryterium 25%)

    3 – zaoferowane zwiększenie limitów odpowiedzialności o 25%, 50% lub 100% od C1 do C10 z OFERTY  ( waga kryterium 15%)    

dla Części II -1. – zaoferowana kwota łączna za wykonanie usługi ( waga kryterium 60%) 

    2. – numery klauzul dodatkowych od 4 do 15 z OFERTY  zaakceptowanych przez

            Wykonawcę ( waga kryterium 25%)

    3 – zaoferowana zniżka za niska szkodowość  ( waga kryterium 15%)    

d/ W przedmiotowy przetargu nieograniczonym  zostały złożone niżej wymienione oferty :

    dla   CZĘŚCI I – Ubezpieczenia mienia

 OFERTA nr 1 – UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedsiębiorstwo  Regionalne w Poznaniu;

                          61-719 Poznań ; ul. Gen. T. Kutrzeby 12A/101

                        fax. 61 852 36 45  ; tel. 61 852 36 41 / 513 053 180

                          e-mail: przedstawicielstwo.poznan3@uniqa.pl /mariusz.wrzosek@uniqa.pl  

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  112.788,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 41, 42, 46, 47, 48 ;

         3. -  Zaoferowane zwiększenie limitów odpowiedzialności dla C1 o 100%; C4 o 100%, C6 o 50%, C7 o 50%, C8 o 50%, C9 o 50%, C10 o 50%.

  OFERTA nr 3 – BALCIA Insurance SE z siedzibą w Rydze; ul.K.Valdemara 63, Ryga, LV-1142, Łotwa

                          02-305 Warszawa ; Al. Jerozolimskie 136

                        fax. 87 565 45 05  ; tel. 87 565 44 49

                          e-mail: mienie@reso.com.pl    

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  178 140,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 39, 40, 41, 42, 45, 46, 47, 49, 53 ;

         3. -  Zaoferowane zwiększenie limitów odpowiedzialności dla: C1 o 50%; C2 o 50%, C3 o 50%, C4 o 100%, C6 o 100%, C7 o 50%, C8 o 50%, C9 o 50%, C10 o 50%.

   OFERTA nr 5 – InterRISK Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group O/ Olsztyn

                          10-546 Olsztyn ; ul. Michała Kajki  3

                        fax. 89 537 00 88 wew. 108  ; tel. 89 537 00 88

                          e-mail: anna.wilk@interrisk.pl   

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  118 340,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 40, 41, 46, 47, 48 ;

         3. -  Zaoferowane zwiększenie limitów odpowiedzialności dla: C1 o 100%; C2 o 100%, C3                  o 100%, C4 o 100%, C5 o 100%, C6 o 100%, C7 o 100%, C8 o 100%.

    OFERTA nr 6 – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne w Olsztynie;

                          10-117 Olsztyn ; ul. 1 maja 13 pok.813

                        fax. 89 521 49 10  ; tel. 89 523 55 51

                          e-mail: biuro44@tuw.pl  

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  214 971,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 40, 41, 42, 46, 47, 50, 52, 53 ;

         3. -  Zaoferowane zwiększenie limitów odpowiedzialności dla:  NIE ZAOFEROWANO

 

dla   CZĘŚCI II – Ubezpieczenia komunikacyjne

 OFERTA nr 1 – UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedsiębiorstwo  Regionalne w Poznaniu;

                          61-719 Poznań ; ul. Gen. T. Kutrzeby 12A/101

                        fax. 61 852 36 45  ; tel. 61 852 36 41 / 513 053 180

                          e-mail: przedstawicielstwo.poznan3@uniqa.pl /mariusz.wrzosek@uniqa.pl  

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  121 466,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 13 ;

         3. -  Zaoferowana zniżka za niska szkodowość:  NIE 

  OFERTA nr 2 – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ Oddział

                            Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn

                           10-457 Olsztyn ; ul. Wyszyńskiego 1

                          tel. 89 308 26 77

                            e-mail: a.witanowska@pzu.pl    

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  131 703,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: NIE ZAOFEROWANO ;

         3. -  Zaoferowana zniżka za niska szkodowość:  NIE 

   OFERTA nr 4 – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

                             Oddział w Suwałkach Filia w Sejnach

                             16-500 Sejny ; ul. J.Piłsudskiego 38/4

                             fax. / tel. 87 517 33 37 ; kom. 519 065 432

                          e-mail: izabela.warsiewicz@compensa.pl     

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  89 610,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ;

          3. -  Zaoferowana zniżka za niska szkodowość:  NIE 

    OFERTA nr 5 – InterRISK Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group O/ Olsztyn

                          10-546 Olsztyn ; ul. Michała Kajki  3

                        fax. 89 537 00 88 wew. 108  ; tel. 89 537 00 88

                          e-mail: anna.wilk@interrisk.pl   

                                                                                     1. Zaoferowane ceny łączna : -  114 480,00  zł ,

          2. -  Numeru zaakceptowanych klauzul dodatkowych: 8 ;

         3. -  Zaoferowana zniżka za niska szkodowość:  NIE  

 

  1. Przedmiotowa informacja zostaje zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce „Zamówienia Publiczne” oraz zostaje wywieszona na tablicy ogłoszeń Zamawiającego.
  2. Przypominamy o przekazaniu w terminie 3 dni od dnia dzisiejszego Zamawiającemu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty, Oświadczenia o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej ( Załącznik nr 3 do SIWZ ) wraz z przedłożeniem ewentualnych dowodów, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

 

  Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U.  z 2017r. poz. 1579 z  póżn. zmian. / zwanej dalej Ustawą, Zamawiający  t.j. Powiat Mrągowski , ul. Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo , informuje co następuje :

 W przetargu nieograniczonym prowadzonym pod nazwą :

 „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”

Nr. ref. postępowania:  ZP.272.2.2018.PN  z  dn. 02.02.2018r. / BZP 513632-N-2017 z dn. 02.02.2018r.

  1. Po ocenie ofert, dokonanej na podstawie art.24aa ust.1 Ustawy zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 22 SIWZ jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty, które uzyskały największą przyznaną ilość punktów  kryterium oceny ofert dotyczącej:

CZĘŚĆ 1 – Ubezpieczenie mienia

 OFERTA nr 1 :   UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Przedsiębiorstwo Regionalne w Poznaniu; 61-719 Poznań ; ul. Gen. T. Kutrzeby 12A/101

         Przyznana ilość punktów w kryterium : A - 100,00 ; B – 30; C – 44 / Łączna punktacja = 74,10 punktów

 

CZĘŚĆ 2 – Ubezpieczenia komunikacyjne

OFERTA nr 4 :   COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.  Vienna Insurance Group

                           Oddział w Suwałkach , Filia w Sejnach ;16-500 Sejny ; ul. J. Piłsudskiego 38/4

           Przyznana ilość punktów w kryterium : D - 100,00 ; E – 62; F – 0  / Łączna punktacja = 75,50 punktów

 

  1. Równocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty, które uzyskały niżej wymienioną punktację :

 

CZĘŚĆ 1 – Ubezpieczenie mienia

OFERTA nr 3 :  BALCIA Insurance SE z siedzibą w Rydze; ul. K. Valdemara 63, Ryga, LV-1142, Łotwa

                        02-305 Warszawa ; Al. Jerozolimskie 136  ; 

            Przyznana ilość punktów w kryterium : A – 63,31 ; B – 52; C – 60 / Łączna punktacja = 59,99 punktów

 

OFERTA nr 5 : InterRisk Towarzystwo Ubezpiecz. S.A.; Vienna Insurance Group Oddział w Olsztynie

                        10-546 OLSZTYN ;  ul. Michała Kajki 3; 

            Przyznana ilość punktów w kryterium : A – 61,18 ; B – 32; C – 70 / Łączna punktacja = 55,21 punktów

 

OFERTA nr 6 :  Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”

                         10-117 OLSZTYN; ul. 1 Maja 13

             Przyznana ilość punktów w kryterium : A – 52,47 ; B – 48; C – 0 / Łączna punktacja = 43,48 punktów

 

CZĘŚĆ 2 – Ubezpieczenia komunikacyjne

OFERTA nr 1 :  UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Przedsiębiorstwo Regionalne w Poznaniu; 61-719 Poznań ; ul. Gen. T. Kutrzeby 12A/101

            Przyznana ilość punktów w kryterium : D – 73,77 ; E – 6; F – 0 / Łączna punktacja = 45,76 punktów

 

OFERTA nr 2 :  Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. ;

                         Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn 

                         10-457 Olsztyn ; ul. Wyszyńskiego 1

            Przyznana ilość punktów w kryterium : D – 68,04 ; E – 0; F – 0 / Łączna punktacja = 40,82 punktów

 

OFERTA nr 5:  InterRisk Towarzystwo Ubezpiecz. S.A.; Vienna Insurance Group Oddział w Olsztynie

                       10-546 OLSZTYN ;  ul. Michała Kajki 3; 

            Przyznana ilość punktów w kryterium : D – 78,28 ; E – 8; F - 0 / Łączna punktacja = 48,97 punktów

 

  1. Żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona i żaden Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.
  1. Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 i 2 niniejszego pisma, otrzymują  niniejsze zawiadomienie  z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
  1. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, zmierza zawrzeć umowy  z Wykonawcami, o których jest mowa w punkcie 1 niniejszego pisma, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, Wykonawcom wymienionym w punkcie 4 niniejszego pisma, przedmiotowego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Załączniki w formie elektronicznej

pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (698,8 KB)

Autor: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2018-02-02 19:47przez: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś
Opublikowano:2018-02-02 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2018-02-21 19:48przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:6110

Rejestr zmian

  • [2018-02-21 19:48:42]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-02-14 15:20:10]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-02-08 19:38:55]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA"
  • [2018-02-08 19:35:32]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 08.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 126 do 128"
  • [2018-02-08 19:32:59]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 07.02.2018 r.) - wyjaśnienia od 87 do 125"
  • [2018-02-08 19:19:29]Magdalena ŻebrowskaWymiana załącznika "Druki ofertowe.doc"
  • [2018-02-07 15:03:30]Magdalena ŻebrowskaPublikacja informacji o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 5.02.2018r. oraz 06.02.2018r.)-wyjaśnienia od 29 do 86
  • [2018-02-06 13:42:07]Magdalena ŻebrowskaPublikacja załącznika: "Informacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 5.02.2018 r.)"
  • [2018-02-02 19:53:58]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo