Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-04-26 ( Imieniny: Marii, Marzeny)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie - Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie

Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie

Ogłoszenie nr 535111-N-2018 z dnia 2018-03-22 r.

Powiat Mrągowski: Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Informacja o otwarciu ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych   Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający     Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania    Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających     Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej     Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mrągowski, krajowy numer identyfikacyjny 510742511, ul. Królewiecka   60A , 11-700  Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48897410150, e-mail starostwo@powiat.mragowo.pl, faks +48897417275.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.mragowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiat.mragowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.mragowo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem    Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie     Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:    Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:   W formie pisemnej
Adres:
Powiat Mrągowski; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie
Numer referencyjny: ZP.272.3.2018.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:   Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4a i 4b do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6a i 6b do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). Aktualnie boisko posiada skorodowaną nawierzchnię wykonaną z asfaltu, której stan zagraża bezpieczeństwu uczestników oraz uniemożliwia uprawianie różnych dyscyplin sportowych. W szczególności planuje się : rozbiórkę płyty starego boiska, wymianę nawierzchni boiska na nawierzchnię poliuretanową o wymiarach 32,8x59,5 m wraz z narysowaniem linii wyznaczających boiska do: piłki ręcznej (20x40m), do piłki siatkowej (9x18 m), do koszykówki 2x(15x28m). Ponadto boisko zostanie wyposażone m.in. w bramki, siatki, kosze, całość boiska zostanie otoczona ogrodzeniem z rur lub profili i siatki stalowej (wysokość 4 m) wraz bramą o szerokości 3,0mx4,0m i furtką 1,3mx2,5m. Trybuny wykonane zostaną w dwóch rzędach z ławeczek z polipropylenu. Obecne schody umożliwiające dojście do boisk przeznaczone są do rozbiórki a w ich miejsce wykonany zostanie ciąg schodowy na dwustronnych fundamentach żelbetowych. Wzdłuż schodów planuje się montaż platformy przyschodowej o napędzie elektrycznym do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Kompleks oświetlony będzie łącznie 11 lampami LED zasilanymi z istniejącego przyłącza energetycznego. Zaprojektowano odwodnienie liniowe do istniejącej sieci burzowej. Dojazd do dz.30/2 zapewniony jest przez dz.30/1 stanowiącej własność miasta Mrągowo. W ramach odtworzenia drogi dojazdowej po zakończeniu zadania należy wykonać utwardzenie gruntu kostką brukową

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45111000-8

45111200-0

45231400-9

45232451-8

45112700-2



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-19

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia publicznego zgodnie z ofertą lecz nie dłużej niż do dnia 19.10.2018r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest wykazanie, że: a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa razy roboty budowlane polegającą na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej (płyta) o powierzchni nie mniejszej niż 950 metrów kwadratowych i o wartości co najmniej – 950.000,00 zł brutto; U W A G A: 1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3 lit. a – musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku powoływania się Wykonawcy na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, musi on wykazać, że nabył to doświadczenie poprzez osobiste wykonanie części zadania, na którą się powołuje celem spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3) W przypadku podania przez Wykonawcę wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokonana ich przeliczenia na złote polskie wg kursu NBP obowiązującego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: osobami, którym zamierza powierzyć pełnienie funkcji: - kierownika robót ogólnobudowlanych; wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65); - kierownika robót elektrycznych - wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65); - kierownika robót sanitarnych - wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności sieci i instalacji sanitarnych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65); U W A G A: 1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3 lit. b – musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci Wykonawcy. 2) Dopuszcza się możliwość wskazania do realizacji kilku lub wszystkich części objętych zamówieniem tych samych osób, pod warunkiem posiadania przez te osoby uprawnień adekwatnych dla funkcji jaką dana osoba ma pełnić przy realizacji danej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 3 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji   Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. tj. w zakresie braku podstaw wykluczenia: 1)w trybie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy Pzp – Zamawiający nie będzie wymagał przedkładania żadnych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem postanowienia § 6a ust. 1.1. oraz art. 26 ust. 2f ustawy Pzp (§ 6a ust. 10 siwz); 2)w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (§ 11 ust. 7 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 3)w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 6 ustawy Pzp (§ 6a ust. 9 siwz). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 3 siwz 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6a ust. 2 pkt 3 siwz, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 1 stosuje się. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w § 5 ust. 2 pkt 3 siwz: 1) określonych w lit. a : - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) określonych w lit. b : - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2, 3, 4 i 6 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2, 3, 4 i 6, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570) 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP     Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (odpowiednio zał. nr 1 do siwz) oraz Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi ( załącznik 4a i 4b do SIWZ). 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do ofertypełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do siwz. 3)W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:   Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:   Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:    Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:    Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:    Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej   Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:   Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

Termin wykonania

20,00

Okres gwarancji

15,00

Aspekty społeczne

5,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  
                                  Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:    Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z paragrafem 23 Projektu Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-05, godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) :

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013r. poz. 1422, z 2015r. poz. 1844 oraz z 2016r. poz. 147 i 615). 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 .03. 2018 r. 6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 5, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5. 8. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej http://bip.powiat.mragowo.pl. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę treści siwz Zamawiający udostępni na stronie internetowej. 10. Jeśli zmiana treści siwz prowadzić będzie do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. W przypadku dokonywania zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne. 12. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 11, będzie istotna, w szczególności dotyczyć będzie określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach. 13. Zamawiający niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, zamieści informację o zmianach na stronie internetowej. 14. Jeżeli w wyniku zmiany treści siwz nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazał siwz, oraz zamieści informację na stronie internetowej, na której siwz została udostępniona. Postanowienia ust. 10 stosuje się odpowiednio. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej. 16. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe do firm lub osób zaangażowanych w realizacje robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Załączniki w formie elektronicznej

pdfSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZP.272.3.2018.PN (1014,2 KB)

Załącznik nr 1 do SIWZ.docx (61,9 KB)

Załacznik nr 2 do SIWZ.docx (56,2 KB)

Załacznik nr 2A do SIWZ.docx (56,6 KB)

pdfZałącznik nr 3 do SIWZ (911,2 KB)

pdfZałacznik 4A (235,6 KB)

Załącznik nr 4b.xls (42 KB)

pdfZałącznik nr 5 (3,9 MB)

pdfZałącznik nr 6a (1,6 MB)

pdfZałącznik nr 6b (774 KB)

Załacznik nr 7 (53,9 KB)

pdfOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (14,9 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 23.03.2018 r.) (48 KB)

pdfOgłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26-03-2018 r. (31 KB)

pdfInformacja o zmianie treści SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (43,1 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 26.03.2018 r.) (31,1 KB)

pdfInformacja o treści zapytania i wyjaśnienia zamawiającego dot. treści SIWZ (zapytania z dnia 30.03.2018 r.) (348,2 KB)

pdfINFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA z 04.04.2018r. (156,1 KB)

pdfOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania ofert (36 KB)

 

 INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

Mrągowo dn. 10.04.2018 r.

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zmian. / zwanej dalej Ustawą, Zamawiający informuje co następuje:

  1. Do godz. 8.00 dnia 10.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta w zamkniętej , nieuszkodzonej kopercie.
  2. Dnia 10.04.2018 r. o godz. 08.15 Zamawiający w trybie jawnym przystąpił do otwarcia ofert.
    Bezpośrednio przed otwarciem ofert Komisja Przetargowa, zgodnie z art.86 ust. 3 Ustawy, podała do publicznej wiadomości informację, że Zamawiający zamierza, uwzględniając „Prawo opcji", przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 915.312,05 złotych netto, co przy obowiązującym w dniu otwarcia ofert 23% podatku VAT , stanowi kwotę 1.125.833,82 zł brutto (słownie : jeden milion sto dwadzieścia pięć tysięcy osiemset trzydzieści trzy i 82/100 złotych brutto ).
  3. W trakcie otwarcia oferty Zamawiający podał do publicznej wiadomości nazwę Wykonawcy, który złożył ofertę, jego adres i kwotę w złotych ( podane w poniższej tabeli ) jaką on zaoferował, termin wykonania, okres gwarancji oraz zadeklarowaną ilość zatrudnienia osób bezrobotnych przy realizacji robót.
    Pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostały szczegółowo określone w SIWZ. Zamawiający nie podawał tych informacji w trakcie otwierania ofert, gdyż warunkiem uczestnictwa w przetargu było między innymi zaakceptowanie tych warunków przez Wykonawcę.
  4. W przedmiotowy przetargu nieograniczonym zostały złożone niżej wymienione oferty :

    Numer oferty

    Nazwa / adres Wykonawcy

    Wartość oferty brutto w Złotych

    Oferowany termin wykonania robót budowlanych

    Oferowany okres gwarancji w miesiącach

    Zadeklarowana ilość zatrudnienia osób bezrobotnych

    1 2 3 4 5 6

    1.

    TEL-BRUK Radosław TELEGA ;
    42-202 Częstochowa;
    ul. Czartoryskiego 13/57
    e-mail: tel.bruk@gmail.com tel. 606 121 966 fax - brak
    999.349,42 24.08.2018r. 60 1
  5. Wszyscy w/w Wykonawcy otrzymują w/w informację drogą elektroniczną.
  6. Zgodnie z art.86 ust. 5 Ustawy, Zamawiający zamieszcza niniejszą informacje na swojej stronie internetowej 

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, tj. do dnia 14.11.2017r. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 23 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania a innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu – nie dotyczy w przypadku złożenia tylko jednej oferty .

   

Załączniki w formie elektronicznej 

pdfInformacja o otwarciu oferty (20,6 KB)

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy : Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonego pod nazwą:
„Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie" nr postępowania ZP.272.3.2018.PN; BZP 535111-N-2018 z dn. 22.03.2018 r.

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z 2017r. poz. 1579 z póżn. zmian. / Zamawiający t.j. Powiat Mrągowski , ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo , informuje co następuje :

 

W przetargu nieograniczonym prowadzonym pod nazwą :

 

„Wykonanie remontu boiska wielofunkcyjnego na działce nr 5-30/2 m. Mrągowo wraz z zapewnieniem komunikacji dla osób niepełnosprawnych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mrągowie"
nr postępowania ZP.272.3.2018.PN; BZP 535111-N-2018 z dn. 22.03.2018 r.

 

  1. Po ocenie ofert, zgodnie z zasadami opisanymi w § 13 SIWZ [ Kryteria oceny: Cena brutto za wykonanie Zamówienia – waga kryterium 60%; Termin wykonania zamówienia - waga kryterium 20%; Okres gwarancji - waga kryterium 15%; Aspekty społeczne - waga kryterium 5% ] jako najkorzystniejsza została wybrana oferta, która uzyskała największą przyznaną ilość punktów kryterium oceny t.j.
    OFERTA nr 1: TEL-BRUK Radosław TELENGA; 42-202 Częstochowa ; ul. Czartoryskiego13/57 ; Przyznana ilość punktów - 66,00
  2. Równocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu nie zostały złożone inne oferty.
  3. Żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona i żaden Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.
  4. Wykonawca, o których mowa w punkcie 1 niniejszego pisma, otrzymuje w/w informację drogą elektroniczną.
  5. Niniejsza informacja zostaje udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

 

Załączniki w formie elektronicznej 

 

pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (37 KB)

 

Autor: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2018-03-22 15:54przez: Starosta Mrągowski - Antoni Karaś
Opublikowano:2018-03-22 00:00przez: Magdalena Żebrowska
Zmodyfikowano:2018-05-14 14:02przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
Odwiedziny:5096

Rejestr zmian

  • [2018-05-14 14:02:19]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-04-10 19:42:45]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-04-04 14:47:53]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-03-27 15:31:15]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-03-26 15:10:48]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-03-23 12:16:27]Magdalena ŻebrowskaEdycja elementu
  • [2018-03-22 15:54:02]Magdalena ŻebrowskaUdostępnienie informacji

Banery/Logo